REVIEW: MISS SPORTY LIP MILLIONAIR FUCHIA CA$H.

Al een poosje zijn deze liquid lipsticks van Miss Sporty op de markt. Zelf vergat ik hem steeds te kopen. Maar dit keer heb ik er 1 meegenomen!

image

Het is een simpele huls, maar de kleur zie je er doorheen. Dat vind ik heel fijn!

image

En dit is hem op mijn lippen! Een prachtige opvallende roze tint. Een mooie kleur voor de feestdagen, maar zou hij het volhouden? Een paar hapjes?

image

Nou ik heb het getest met een kom erwtensoep. En zoals je ziet is de glans eraf, en in het midden ook wat kleur. Maar dat is makkelijk bij te werken.

image

Zo en weer bijgewerkt! Zoals je kan zien is het gewoon een egale laag! Een aanrader dus!

Deze liquid lipstick kost € 3,99 en te koop bij de Etos. Vaak zijn er ook acties op Miss Sporty!

Liefs Shannon

Doe je al mee met mijn winactie?

En volg je mij al op Bloglovin?

18 gedachtes over “REVIEW: MISS SPORTY LIP MILLIONAIR FUCHIA CA$H.

  1. Ziet er mooi uit..tis niet zo dat als je een boterham eet dat die helemaal roze wordt inclusief je vingers en handen haha heb dat met een glos van een duurder merk (weet ff niet meer welke.. Miskoop van de eeuw),

Geef een reactie

