REVIEW: ELECTRO BABY LIPS MINTY SHEER

Jullie hebben deze babylips vast al voorbij zien komen. Maar ook ik ga mijn mening erover geven. Mijn mening over de normale babylips waren matig. Ik vind ze er leuk uitzien, maar ze voeden mijn lippen niet. Benieuwd hoe de Electro lijn mij bevalt?

image

Allereerst de verpakking. Netals de normale babylips zit deze in een kartonnen verpakking. Als hem uit de verpakking haalt krijg je een zwarte huls met in dit geval groene letters.

image

Op de achterkant van deze kartonnen verpakking staan de ingrediënten.

image

De huls vind ik wel echt opvallend!

image

De kleur is een beetje neon geel. En de geur is subtiel met wat mint en een vleugje citrus.

image

Zoals je ziet is de swath sheer gelig.

image

Maar op je lippen zie je deze gele kleur niet terug.

Hoe bevalt hij mij?

Ik moet eerlijk bekennen dat ook deze niet mijn lippen voedt.. jammer dit.. ik had er zo op gehoopt. Ik vind de babylips jammer genoeg overhyped..

Prijs :€3,99

Liefs Shannon.

Doe je al mee met mijn winactie?

16 gedachtes over “REVIEW: ELECTRO BABY LIPS MINTY SHEER

Geef een reactie

