REVIEW: ESSENCE COME TE TOWN QUATTRO EYESHADOW 01 MAKE A WISH

De limited edition van Essence ligt alweer in de schappen. En het is dit keer het kerst thema:Come to town. Zelf vind ik dit weer een van de leukere limited editions, er zitten leuke producten bij! Maar vandaag de eerste review over dit oogschaduw palet : 01 make a wish.

image

Deze verpakking is niet zo heel speciaal. Het vaste assoriment hebben de quattro eyeshadows ook. Een nadeel aan deze verpakkingen vind ik dan ze ook bol staan.. je kan ze dus niet stapelen of voor elkaar zetten. Wat ik wel fijn vind is dat ik de kleuren alvast kan zien!

image

De kleuren vind ik opzich allemaal wel een kleur voor de kerst, behalve rechts onder. Dat lijkt wel een mint kleur.

image

De eerste swatches :

Deze swatches dekken al redelijk. Het palet bevat een donker groene kleur, bijna zwart. Een goude kleur, echt een kerst knaller vind ik zelf. Een zilver grijze kleur en als laatst dus de mint kleur.

image

Dit zijn de swatches met 2 laagjes. Zo vind ik ze perfect gepigmenteerd. Eerlijk gezegd vind ik ze wel heel fijn! Ze smeren fijn uit en zijn iets wat kruimelig. Dus kijk uit met fall out!

Ik ben blij met deze aankoop. De mintkleur komt in het voorjaar wel weer aan bod!
Er zit intotaal 5 gram in en dit palet kost € 2,89

Liefs Shannon.

Volg je mij al op bloglovin ? En doe je al mee met mijn tweede winactie?

15 gedachtes over “REVIEW: ESSENCE COME TE TOWN QUATTRO EYESHADOW 01 MAKE A WISH

Geef een reactie

