REVIEW: H&M LIPGLOSS PARIS RED

Zoals jullie weten heeft de H&M ook een beauty afdeling. Bij de kassa liggen altijd de ‘kassakoopjes’. Zo ook deze lipgloss voor maar €0,99. Laten we eens deze reviewen!

image

Allereerst zit de lipgloss in een plastic zakje. Dit geeft niet veel toegevoegde waarde.

image

Voor die ene euro vind ik de huls wel er mooi uitzien! Je ziet de kleur meteen en het heeft opzich wel een stevige verpakking.

image

Nou dit ben ik dus zonder make up.

image

En hier heb ik de lipgloss op. Het is een transparante lipgloss met toch een rode tint erin. Niet heel opvallen, maar met een naturele look wel opvallend.

De gloss is niet heel plakkerig waar ik blij om ben. Een tikkeltje plakkerig maar wel vind ik. Meestal zijn budget liplosses heel plakkerig.

De geur is trouwens wel lekker! Een warme vanille geur.

Kopen jullie vaak make up bij de h&m ?

Liefs Shannon

13 gedachtes over “REVIEW: H&M LIPGLOSS PARIS RED

  1. Zelf ben ik niet zo een lipstick vrouwtje, dus gebruik ik het ook niet echt veel…
    jammer genoeg heeft H&M hier in Utrecht de cosmeticaadeling opgeheven…balen, want ik ben nog niet ergens anders in Utrecht een filiaal tegen gekomen waar ze het verkopen…

Geef een reactie

