SHOPLOG: BLOKKER EN KRUIDVAT

Sorry meiden, de tweede helft van deze video is waziger. Ik kwam hier pas achter bij het bewerken. Natuurlijk kon ik het opnieuw filmen, maar ik had de producten al gebruikt. Dus het kan niet anders! Alvast bedankt voor het kijken! ❤

7 gedachtes over “SHOPLOG: BLOKKER EN KRUIDVAT

  1. Wat zijn ze leuk he,?de brandertjes met een hartje,!wij hebben deze zelf ook en branden hem echt elke avond ik ons huis, heerlijk….Ik moet binnenkort ook een nieuwe matte poeder gaan kopen, ( deze oen heeft hem laten vallen ) leuke video!

  2. Wat een leuke dingen heb je gekocht! Zo’n waxbrander staat ook op mijn te kopen lijstje. En die kaarsjes voor erbij (cute!!). Wat ben je trouwens een mooie spontane meid!

Geef een reactie

