December

Oh meiden de 12e maand is alweer aangebroken! Hoi december! Oh dit vind ik denk ik wel een van de leukste maanden die er bestaan! Even een persoonlijk artikel. Ben je benieuwd?

Allereerst de feestdagen komen eraan! Yes! Ik heb er zo een zin in. Zelf vieren wij geen sinterklaas. Ik ben het jongste van het gezin, en ja ik krijg geen cadeautjes meer:(, Ach ja, Vieren jullie nog sinterklaas?

En natuurlijk komt kerst er ook aan! Wij vieren kerst wel altijd met eten en cadeautjes! Ik vind kerst zo een heerlijk gedoe, die foute kerstliedjes en jurkjes, lekker optutten! Heerlijk! Ik wacht wel echt met in de kerstsfeer te komen nadat sinterklaas weer Spanje toegaat!

Natuurlijk kunnen jullie verschillende kerstlooks verwachtten, en misschien nog wat kleine kerstcombinaties qua kleren, en kleine kersthapjes? Ik moet het allemaal nog een beetje plannen!

En tot slot nog oud en nieuw! Ik vind het altijd heel leuk om (kinder) champagne te drinken, of gewoon een beetje van allebei stiekem! 2014 was voor mij opzich wel een stom jaar. Maar ook wel weer heel leuk. Zo ben ik natuurlijk begonnen met bloggen!

Voor de maand december in het algemeen:

Ik wil elke dag een fimpje uploaden. Vooral worden dit vlogs. Maar natuurlijk is niet elke dag uit mijn leven zo bijzonder. Dus, tijdens die dagen komt er een andere video online, denk aan opgemaakt, reviews of een ander soort filmpje!

Maar niet iedereen kan of wil filmpjes bekijken dus ik probeer, elke keer een review ook te reviewen in blogvorm.

Ik zag bij Melissa van http://www.rockinheels.com dat zij vertelde dat ze kerstkaartjes wilde sturen ( en ook krijgen). Ik vind dit zo een leuk idee, dus als jullie mij een kerstkaartje willen sturen, stuur dan jou naam en je adres gegevens naar : beautyblogshannon@gmail.com en ik stuur jou ook mijn gegevens!

Oh en als laatste; mocht je nog mee willen doen aan mijn winactie, vandaag is de laatste dag! De winnaar zal ik emailen, mocht je niet binnen 3 dagen reageren dan gaat de prijs naar iemand anders!

Okeee en dan nu mijn vlog:

Liefs Shannon

8 gedachtes over “December

  1. Leuk zo’n kletsartikel en dan als bonus nog een vlog! Ik vind het stiekem ook wel heel leuk dat het december is hihi, vooral in kerst en oud & nieuw heb ik altijd erg veel zin! ❤

Geef een reactie

