Uitslag winactie 2 & Opgemaakt november 2014

Jaja vandaag heb ik weer een ‘artikel’ en een filmpje. Dit geen vlog, want mijn dag was niet bijzonder genoeg vind ik zelf, dus dan maar de opgemaakte producten van november 2014! Ik vind opgemaakte filmpjes altijd zo leuk om te zien! Ik vind dat ik zelf behoorlijk wat heb opgemaakt, maar ook niet onbelangrijk de uitslag van winactie 2 ! Vannacht om kwart over 12 heb ik het lootje getrokken, en ik typ dit nu om 1.14 uur!  Dus lees snel verder!

 De winnares is :

Petra! ( Heel gewoon dagelijks)

Gefeliciteerd Petra!  Zou je zo snel mogelijk een mailtje naar mij toe kunnen sturen? ( beautyblogshannon@gmail.com)

Allemaal heel erg bedankt voor het meedoen! En misschien de volgende keer beter !

En dan hier het filmpje:

10 gedachtes over “Uitslag winactie 2 & Opgemaakt november 2014

  1. Wow, wat ben ik een geluksvogeltje, zie ik….blijblijblij! Dank je wel alvast, ik ga je ventjes mailen…
    Wat een heerlijke opgemaakte producten heb je deze maand, echt leuk om dit altijd eventjes te bekijken bij andere dames….dank je wel !

  2. Gefeliciteerd Petra! 😉 En wat heb je redelijk wat producten opgemaakt in november. Ik zie hier en daar wel producten die ik toch maar even moet uit proberen 😉

    xxx

Geef een reactie

