Vlog 4

4 gedachtes over “Vlog 4

  1. wat een leuke vlog heb je weer gemaakt, zelf kijk ik graag vlogs die rond de 6 minuten duren….Ik hoop dat je aangenomen word bij Arke, tenslotte is de reistijd erg aantrekkelijk….ik duim voor je!

  2. Ik denk dat je inderdaad vlogs niet te lang moet maken, zo nu en dan een langere kan natuurlijk geen kwaad 😉 Het etentje lijkt me wel leuk, alleen weet ik niet welke kant van het land het gaat zijn 😉 sowieso ontmoeten van andere bloggers is kei leuk. 😉 Succes met je sollicitatie! 😀

Geef een reactie

