Review: Catrice Viennart co3 Klimt’s ardent kiss + Vlog: onderweg

Vandaag weer een review en vlog. Mijn artikelen raakten op, en eerlijk gezegd had ik niet veel tijd om nieuwe te maken. Maandag heb ik mijn laatste herkansing en daarna kan ik er voor de volle bak voor gaan. Vandaag Catrice Viennart C03 Klimt’s Ardent Kiss.

image
De huls heeft een bloemen patroontje, substiel maar toch net iets extra’s. Het is een grijs zwarte huls.

image
Naamsticker.

image
Zonder flits.

image

Met flits.

Zoals je ziet is het een soort vampy kleurtje. Hier was ik naar op zoek! Hij bevat wat glittertjes, die zie je niet terug op je lippen. Opvallend bedoel ik dan.

image

Links is 1 swatch. Rechts 2 swatches.

Zoals je ziet is het een kleur die je moet opbouwen. Zelf vind ik hem op mijn lippen iets onregelmatig aanbrengen. Maar door met je lippen te wrijven komt dat goed.

image
Ik zonder de lipkleur.

image
En hier heb ik de lipkleur op. Eerlijk gezegd had ik hem meer donkerder verwacht. Maar zo is hij ook mooi!

De prijs is €3,99 en te koop bij de Kruidvat of de Trekpleister!

En dan hier de vlog van vandaag!

11 gedachtes over “Review: Catrice Viennart co3 Klimt’s ardent kiss + Vlog: onderweg

Geef een reactie

