Essence Come to Town 02 naughty or nice

De kerstcollectie van Essence ligt alweer in de schappen! Ikzelf vind het een hele leuke collectie, leuke kleuren en producten. Ik review vandaag het tweede oogschaduwpaletje. 02 Naughty or Nice.

image

Paletjes met vier kleuren vind ik heel handig, maar soms vind ik toch dat er net een kleur tekort komt. In dit geval is dat de highlighter.

image

De kleuren vind ik er allemaal mooi uitzien, en het zijn allemaal wel kleuren die ik zelf zou gaan gebruiken.

image

De swachtes. Dit zijn de kleuren na 1 veeg. Vooral de donkerste kleur vind ik goed gepigmenteerd.

image

Dit zijn de swatches met 2 lagen. Ze dekken allemaal heel goed met twee lagen.  De kleur kan je dus opbouwen. Prachtige kleuren vind ik het! En dat zeker voor de prijs van €2,89!

Helaas was het uploaden van het filmpje van vandaag mis gegaan!

11 gedachtes over “Essence Come to Town 02 naughty or nice

Geef een reactie

