REVIEW : ESSENCE COME TO TOWN CREAM BLUSH 02 WRAPPED IN PINK

Cream blush, een product waarvan ik wel eens heb gehoord, maar zelf nog niet had. Tot dat ik de kerstcollectie van Essence zag. Ik twijfelde enorm, cream blush, is dat nou wel iets voor mij? Je kon de blush niet swatches dus ja, ik koos er maar voor om het te proberen. Want voor die paar euro!

Eenmaal thuis had ik de twee cream blushes liggen. Deze kleur trok toch met meer mijn aandacht. Dus bij deze mijn review!

image

De creamblush zit verpakt in een klein plastic doosje. Het neemt niet veel ruimte in beslag, maar bevat wel een inhoud van 6 gram. Dat is redelijk wat.

image

Okee dit was het moment dat ik voor het eerst cream blush ging aanraken. Oh en wat vind ik dit heerlijk spul om in te drukken. Iemand anders zou dit gevoel vreselijk vinden. Ik had de substantie iets harder verwacht. Dit is niet echt jelly, maar wel die kant op

image

1e swatchlaag. De kleur is niet heel opvallend. Maar wel subtiel aanwezig. Ik vind dit wel mooi!  Zeker voor de koude maanden als je huis wat bleker is.

image

2 swatch lagen. De kleur is duidelijk aanwezig, voor een getinte huid zou dit zo mooi zijn! Of misschien juist ib de zomer. De kleur is een koele paars-roze kleur.

Op dit moment was mijn huid wat onrustig. Dus schrik niet.

image

Zoals je ziet is 1 laagje heel subtiel, licht aanwezig. Ik denk dat ik deze blush er vaker bij ga pakken!

image

En met twee lagen: ik zie toch duidelijk dat de blush mijn onrustige huid duidelijk benadrukt! Jammer, maar ach mocht je een egale huis hebben zou het prima zijn! Zelf zou ik op dit moment geen 2 lagen opdoen!

Heb jij deze blush al in je stash? En wat vind jij van cream blushes?

Liefs Shannon

6 gedachtes over “REVIEW : ESSENCE COME TO TOWN CREAM BLUSH 02 WRAPPED IN PINK

  1. Deze cream blush heb ik nog niet, wel heb ik een andere en die heb ik nu een aantal malen gebruikt,….ik blijf het een moeilijker product vinden…maar we blijven oefenen…komt vast wel goed!

Geef een reactie

