REVIEW: MAX & MORE BODY SHIMMER

Jaja ik ben de dagen al aan het aftellen tot kerst en oud en nieuw! Zo kan je toch weer meer uitpakken met je make up! Ik merk dat iedereen nu toch net iets meer der best doet voor een mooie make up look! Maar ook je lichaam kan wel gebruiken! Hierbij mijn review voor de Max & more body shimmer !

image


Allereerst zit de verpakking in een doosje. Ook kan je de kleur zien. Deze bodyshimmers heb je in 3 kleuren; goud, zilver en deze rose gouden variant!

image

Uit het doosje haal je het product en een plastic verpakking!

image

En dan alleen de plastic flacon! Het product kost €1,49 en is dus te koop bij de Action!

image

Ik probeerde het product meteen uit. Maar er kwam niets uit. Ik dacht: hè, nee, heb ik zeker weer een kapotte gekocht.. maar nee hoor! Er zit een extra seal om het product tegen te houden zodat het niet in de kwast gaat zitten!

image

Ik dacht er meteen aan hoe het eruit zou zien als ik mijn vinger gewoon in de bodyshimmers zou stoppen. Hierbij dus mijn swatch! Een goed gepigmenteerde streep, met warme gouden shimmers!

image

En dan een swatch met de kwast. Zoals je ziet is het best subtiel, en heel mooi om met de feestdagen aan te brengen op je decolité.

Natuurlijk zou je ook met een kwast in de glitters kunnen gaan en hiermee een ooglook maken! Of misschien een glitterbodylotion maken? Gebruiken als hightlighter of gebruiken met een nailart?

Liefs Shannon

10 gedachtes over “REVIEW: MAX & MORE BODY SHIMMER

  1. Leuke review! Ik heb het niet zien liggen bij de Action, maar ik ben ook niet zo’n glitter fan.
    Word er helemaal gek van als ik het weken later nog op mijn kleren, handdoeken of in bed vind.

  2. wat leuk om dit te bekijken,zelf heb ik er al eens naar staan kijken en gedacht, tja…ik smeer mijzelf niet in met glittertjes…maar als highlighter is het wel het proberen natuurlijk waard…..leuk

Geef een reactie

