REVIEW: CATRICE VIENNART C01 FLORAL ORNARTMENT POWDER BLUSH

Alweer 3 weken geleden liet ik jullie een shoplog zien. Hierbij liet ik ook de LE’s van Catrice zien, zo dus ook deze blush. Er was veel vraag naar een review over deze blush, en nu heb ik de review eindelijk dan!

image

Alleereerst zit de blush in een doorzichtig, vierkant doosje. Hij sluit magnetisch.

image

In de blush zit een mooi patroontje. Eerlijk gezegd vind ik het zonde om dus ‘kapot’ te maken. Ook bevat de blush twee tinten. Een donkere en een lichte tint.

image

De swatches van de blush zijn als volgt: links de kleuren samen. In het midden alleen de lichte kleur en rechts de donkere kleur. Ik vind zelf de gemende blush de mooiste voor mijn huidskleur.

De prijs is trouwens €3,99 voor 6 gram. En te koop bij de Kruidvat.

Hier nog een keer de blush op mijn wangen:

image

De blush is op mijn huid heel naturel. He zo een blush had ik nog niet! Wel merk ik dat die kruimelig is. En natuurlijk kan je nog experimenteren met de kleuren!

Liefs Shannon

15 gedachtes over “REVIEW: CATRICE VIENNART C01 FLORAL ORNARTMENT POWDER BLUSH

Geef een reactie

