Techno Fashion – Samsung galaxy s4

Niet beauty maar wel iets anders wat mij veel bezig houd. Een telefoon hoesje namelijk. Ik zag deze voor €2,49 liggen bij de Action. Benieuwd wat mijn mening is ?

image


Allereerst zit het telefoon hoesje in een verpakking.

image

Eenmaal eruit heb het hoesje. Hij is zwart en is iets wat in drukbaar. Verder is er niks op aan te merken!

image

Datzelfde geld voor de achterkant.

image

Zo ziet hij er van binnen uit. Zoals je links ziet, kunnen er pasjes in. Dit is dus ook de reden waarom ik dit hoesje wilde.

Recht zit je wat schuim ter bescherming.

Ook sluit hij met een magneetje.

image

Zo ziet het eruit zonder het schuim.

War ik heb gemerkt is dat dit hoesje heel handig is om mee te filmen! Zowel om vast te houden of om neer te leggen.

Maar nu een paar weken later.

Allereerst begon het flapje met het magneetje open te gaan. Met het gevolg dat het magneetje weg was. Okee dat is niet zo een probleem. Je kan hem altijd nog dicht gedrukt vasthouden.

En nu weer een paar weken later zie ik scheurtjes aan de binnenkant waar de pasjes zitten. Ze kunnen er dus zo uitvallen! Oh nee. Ik ga denk ik weer op zoek naar een nieuw hoesje!

Hij was hele fijn voor tijdelijk, hij beschemt goed. Maar nu die opengaat gebruik ik toch weer liever mijn portomonee en een minder dik hoesje!

Liefs Shannon

8 gedachtes over “Techno Fashion – Samsung galaxy s4

  1. Jammer van de scheurtjes! Ik heb ook een cover die dicht kan.. vind ik super fijn en ziet er wat professioneler uit, dus mocht dat een keer nodig zijn (of wil ik extra bescherming) dan heb ik dat ook!

Geef een reactie

