REVIEW: ESSENCE COME TO TOWN – 01 IS THAT YOU, SANTA? LIPSTICK

Jaja langzamerhand zie ik steeds minder in mijn review la over deze limited edition. Dit is de eerste lipstick die ik review uit deze lijn. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder !

image


De huls is plastic en simpel. Niet veel op aan of af te merken.

image

Deze lijn heeft 2 lipsticks. En vandaag review ik 01 IS THAT YOU, SANTA? Deze kostte €2,39 en is te koop bij de Kruidvat

image

image

De swatches. Links zien jullie 1 swatch en rechts 2 keer geswatcht. Zoals jullie zien is het zelf op te bouwen als je wilt, maar gepigmenteerd is die wel. Ook glijdt die heel makkelijk.

image

En als laatste zo staat hij op mijn lippen! Ik vind het een heel leuk en fris kleurtje! Maar voor in de kerstcollectie? Dat weet ik nou net niet. Ik vind hem meer voor in de zomer !

Liefs Shannon

9 gedachtes over “REVIEW: ESSENCE COME TO TOWN – 01 IS THAT YOU, SANTA? LIPSTICK

Geef een reactie

