Christmas tag!

De laatste 2 weken zag ik op diverse blogs deze tag voorbij komen! Ik vind dit best wel een leuke tag dus ik ga hem vandaag ook invullen! Want over 5 dagen is het kerst!

Oogschaduw met kerst: zilver of goud?
Ik zeg goud! Misschien omdat onze kerstboom ook goud bevat. Zilver vind ik zelf toch weer meer voor oud en nieuw, maar voor kerst in het ook geschrikt hoor vind ik!

Echte kerstboom of een neppe kerstboom?
Wij hebben eerlijk gezegd altijd al een neppe gehad. Maar een echte lijkt mij ook gaaf. Dus ik denk eens eens een echte kopen en dan kan ik kiezen.

Favoriete kerstliedje?
Oh wat moeilijk! Ik vind ze allemaal opzich wel iets hebben. All I want for Christmas blijft toch leuk om mee te zingen/bleren. 🙂

Favoriete kerstfilm?
Okee, dit weet ik echt niet. Sowieso moet ik niet te vaak naar films kijken. Maar een beetje afwisseling vind ik het leukst. Dus ik heb geen idee!

Uit eten of zelf koken?
Meestal is 1e kerstdag koken en 2e kerstdag uiteten/gourmetten. Volgens mij hebben wij nog geen plannen voor 2e kerstdag..

Zelf een kerstfeestje organiseren of bezoeken?
Ik vind het allebei eigenlijk wel leuk! Thuis vieren komt natuurlijk meer op je af en bezoeken is wat relaxter zegmaar. Ik kies toch voor thuis vieren! Leuk hapjes maken!

Favoriete cadeautje om te krijgen?
Toevallig doen wij dit jaar niet aan cadeautjes. Maar normaal ben ik wel blij met wat ik krijg ! Ik ben niet zo moeilijk. Sowieso maar je mij met tassen of sieren en make up wel blij! Ook kleren trouwens!

Leukste kerstervaring tot nu?
Ik heb niet 1 ervaring. Maar het gaat meer om de gezelligheid en het samen zijn, en dat is altijd wel!.

Witte kerst: Ja of nee?
Witte kerst! uh JA! Ik hou van sneeuw, alleen het nadeel is als je erdoorheen moet..

Kleuren in de boom?
Ja! Maar niet teveel. Wel een gangbare kleur zoals bordeauxrood!

Jurkjes of winterse truien?
Jurkjes! Ik ben dol op jurkjes en rokjes! Eerlijk gezegd heb ik geen foute kersttrui! Überhaupt heb ik er maar 3!

Vroeg opstaan of lang uitslapen met kerst?
Ik ben sowieso een uitslaper ! Maar rond 11 uur wil ik wel mijn bedje uit zijn met kerst!

Cadeautjes geven of krijgen?

Geven! Ik denk bij kerst toch echt aan denken aan je medemensen. Dus natuurlijk geven!

Wat doe jij dit jaar met de kerstdagen?
Wat precies weet ik nog niet zoals ik vertelde! Maar het wordt vast wel weer heel leuk en gezellig!

Dit was de kerst tag! Alvast allemaal fijne feestdagen!

Liefs Shannon

9 gedachtes over “Christmas tag!

  1. Leuke tag! Ik vind het zelf stiekem ook leuker om cadeautjes te geven dan te krijgen, ook al vind ik het ook wel heel gaaf om wat moois te krijgen! Voor mij is dat moment dat iemand zijn cadeautje uitpakt en je ziet dat je het goede hebt uitgekozen altijd echt zo’n mooi moment 😀

Geef een reactie

