REVIEW: ESSENCE COME TO TOWN LIPSTICK 02 WRAPPED IN PINK

De vorige lipstick uit de Come to Town lijn vond ik fijn. Nu is het tijd voor lipstick 2; Wrapped in pink.

image

Aan de huls kan je al zien wat voor kleur erin zit. Een paars-roze kleur. Ook staat de naam van de lijn erop.

image

De lipstick ziet er zoals de andere lipsticks eruit. Met het Essence logo erin gedrukt.

image

De swatches zien er niet verkeerd uit. Links een swatch en rechts twee swatches. Je ziet bijna geen verschil qua dekking.

image

En dan de lipstick op mijn lippen. Deze lipstick is ook niet een kleur waarbij ik denk aan de feestdagen, dat is denk ik net als bij jullie de kleur rood. Maar wel vind ik dit een mooie winterse kleur.

De lipstick is te koop bij de Kruidvat voor €2,39!

Ze zijn heel creamy en blijven redelijk lang zitten! Ik zeg meenemen!

Liefs Shannon

12 gedachtes over “REVIEW: ESSENCE COME TO TOWN LIPSTICK 02 WRAPPED IN PINK

Geef een reactie

