REVIEW: MAX & MORE NUDE PALET

Nog last minute op zoek naar een cadeau voor iemand die net begint met makeup? Dan is dit palet van de Ation misschien iets.

image


Vast hebben jullie een review over dit palet al gezien. Maar natuurlijk ga ik hem ook reviewen. Ik zag vooral veel positieve reviews, enkel negatief. Maar ook ik ga mijn mening uitten.

image

Er zijn 4 versies van dit product, maar ik wilde het eerst bij een houden en dan misschien nog verder kijken als dit product mij bevalt.

image

Het palet zit in de doos in een plastic houder.

image

Als je het palet openmaakt  zie je 28 nude tinten. Nou, vooral nude tinten ik zie hier en daar ook geen nude tinten.

Die zijn de swatches. De eerste rij en dan de tweede rij.

image

image

image

image

De ene kleur valt meer op dan de ander, veel nude, maar toch ook echt enkele kleuren. De pigmentaties is redelijk. Wel kruimelt dit palet heel erg.

Wat ik er van vind? Ik weet het niet. Het pigment is wel oke, maar niet geweldig. Wel kostte dit palet mij maar 2 euro.

Ik zou hem niet zo direct aanraden. Maar wel voor iemand die net komt kijken bij het makeuppen!

Bedankt Lisanne voor het halen ! Ik weet wel zeker dat je dit leest!

Liefs Shannon

6 gedachtes over “REVIEW: MAX & MORE NUDE PALET

Geef een reactie

