REVIEW: ELF EYESHADOW PALET THE WEEKENDER

Mijn eerste ELF producten zijn een feit en nu ook mijn eerste ELF review!

De meeste vraag was toch wel naar dit product. Ook komt hij uit de kerstcollectie. Dus behandel ik dit product als eerste.

image


Dit palet wordt geleverd in een kartonnen verpakking. Dit geeft toch wel iets extra’s!

image

Om het palet goed op zijn plaats te houden zit deze in een plastic huls.

image

En dit is wat je tegemoet komt als je het palet openmaakt. 32 prachtige verschillende tinten. Bijna elke kleur die je snel bedenkt zit er wel in. Ook zit er een dubbelzijdig sponsappilicator bij en in het palet zit een dun rechthoekig spiegeltje.

De swatches swatch ik als volgt. De eerste rij van boven naar beneden en zo vervolgens verder.

image

image

image

image

image

image

image

image

WAUWAUWWAUW. Gewoon prachtige pigmentatie! En dat voor die 6 euro?! Wel is die iets wat kruimelig bij enkele kleuren, maar he, dat mag wel bij een budget merk.

Alleen 1 kleur komt niet goed naar voren bij mij. Maar misschien weer wel bij jou met een andere huidskleur. Ik kan het prima gebruiken om een basislaag aan te brengen.

Er zitten prima nude kleuren in, maar ook pastel, smokey en kleurijke kleuren!
Ja ik had dit palet gekocht voor onderweg. En dit gaat zeker goed komen! Ik ben verliefd!

Te koop op de website van ELF http://www.eyeslipsface.nl

Ik ben benieuwd naar de rest van de producten. Tot nu toe bevallen de kwasten mij ook goed van dit merk!

Wat vind jij van dit palet?

Liefs Shannon

13 gedachtes over “REVIEW: ELF EYESHADOW PALET THE WEEKENDER

  1. Dit is een lust voor het oog, in elk geval voor het mijne…echt prachtige kleuren..zelf heb ik ook een aantal ELF producten en die bevallen echt prima! leuk om te zien dat je ook zo blij met dit ELF palette bent

Geef een reactie

