Dag 2014, hallo 2015.

Hoi allemaal,

Vandaag een persoonlijk artikel! Dit keer gaat het over hoe mijn 2014 was en hoe ik zou willen dat 2015 zal gaan verlopen. Ook zit er een vlog bij van mijn oudjaars dag.

Ik ga de maanden 1 voor 1 langs.

Januari:

1 januari postte ik dit op Facebook:

gelukkig 2013 afgesloten en nu een super 2014 maken !

2013 was een heftig jaar, ik was sterker dan ooit, en van mij mocht 2014 een knallend goed jaar worden!

Van 19 tot 25 januari was ik in Frankrijk, Les Coches, voor het eerst op wintersport! Dit was met school.

Februari:

Ik wilde al een tijdje een nieuwe mobiel, en ja eindelijk had ik geld gespaard en de Samsung Galaxy s4 gekocht! Op 7 februari kwam die dan binnen! Ik ben er nog steeds heel blij mee! Ik doe trouwens veel voor mijn blog via mijn mobiel!

Op 24 februari startte ik http://www.beautyblogshannon.wordpress.com!

26 februari was mijn verjaardag! Ik werd 17 jaar, niet een hele bijzondere verjaardag, maar wees blij met elk jaar die je haalt!

Maart:

Op 19 maart gingen wij lekker uiteten voor mij vader zijn verjaardag. Bij EtenEnzo in Zoetermeer. All you can eat and drink voor een betaalbare prijs!

23 maart vierde ik mijn verjaardag, in de tussentijd konden veel vriendinnen niet. Dus daarom bijna een maand later!

31 maart besloot ik maar weer eens mijn haar te knippen van lang naar kort!

April:

6 april was de verjaardag van ons hondje! Hij werd dus lekker verwend.. totdat ik mijn vader op zijn bed vond. Hartstilstand.

20 april was het 2e paasdag, eerst ging ik bij mijn opa brunchen, toen naar mijn vader in het ziekenhuis en daarna vierden wij met de familie Pasen.

Mei:

Het ging al een stukje beter met papa, hij kon nog niet praten maar wel al wat stapjes doen.

Helaas kreeg ik slecht nieuws, mijn oom was overleden..

Juni:

In juni speelde Nederland het WK, de eerste wedstrijd keken wij bij onze neef die ook 30 werd!

Jammer genoeg was het tweede potje WK niet zo leuk. Onderweg naar mijn vader in Loosduinen werd ik door mijn zus gebeld. Ons hondje was overleden.

Ik had eind juni het bloggen weer opgepakt en begon dagelijks te bloggen.

Juli:

6 juli keken wij weer met de familie naar het WK, Nederland was weer door!

9 juli hoorde ik gelukkig dat ik door was naar leerjaar 2!

16 juli gingen we lekker uitwaaien op het strand van Noordwijk.

20 juli was er een suprise party voor mijn zus in Velp, ja aan de andere kant van Nederland voor ons gezien!

21 juli was mijn zus dan ook jaren en gingen wij gourmetten met het gezin, tante en opa

Augustus:

Dat was lekker zomervakantie! Veel naar het strand en veel ijsjes eten!

September:

In september was ik vrolijk naar school aan het fietsen totdat mijn band klapte, nou mijn fiets staats nog steeds met een lekke band in de achtertuin. haha;P

16 september was mijn moeder jarig, en ook mijn vader mocht weer thuis komen wonen!

Oktober:

Op naar Spanje met de studiereis!

Ook ging ik naar de kermis met lieve vriendinnen.

November:

Ik had een fotoshoot met mijn zus!

December:

Natuurlijk kerst en oud en nieuw!

2015. Nu, ik ben nu sterker dan ooit! Ik heb zoveel mee gemaakt, en ik hoop dat ik mijn portie nu wel heb gehad.. Ik heb 2014 goed afgesloten met mijn familie, en nu ga ik 2015 ook meteen goed beginnen! Ik hoop ook dat jullie 2015 goed zal verlopen, dat jullie veel liefdevolle herinneringen mogen houden aan 2015!

En als laatste sluit ik af met mijn vlog!

6 gedachtes over “Dag 2014, hallo 2015.

  1. Jeetje meid wat heftig! Gaat het nu wel beter met je papsie? Je jaar bestond echt uit hoogte- en flinke dieptepunten. Dat 2015 een mooi jaar mag worden en dat je lekker op reis kan! Ps. Nog aangenomen voor je stageplek? Liefs

    1. Nee nog niks van stage! Ik ga nu verder solliciteren! Het gaat gelukkig wel beter met mijn vader, natuurlijk wel iets wat hersenschade, na 13 minuten zonder zuurstof, maarja, in het ziekenhuis werd al lichtelijk gezegd dat we er rekening mee konden houden dat hij er nu niet meer zou zijn geweest, dus we zijn blij met hoe die nu is! Ook al is die soms super irritant, dat nemen we maar voor lief!<3

  2. Tjoeee, als je het zo ziet staan zijn het echt aardig wat pieken en dalen…nu maar hopen dat dit in 2015 veel minder is en veel leuker word…groetjes Petra

Geef een reactie

