REVIEW: ESSENCE COME TO TOWN CREAM BLUSH 01 IS THAT YOU, SANTA ?

Deze LE zal misschien nog net wel of net niet in jouw Esscence schap te vinden zijn. Maar toch wilde ik hem nog reviewen! Dus hierbij mijn review.

image

Zoals je ziet is het een rode cream blush. Rood, nee die kleur heb ik zelf niet als blush, wel vind ik deze kleur echt in de collectie passen!

image

Als je de verpakking openmaakt zie je de rode substantie. Zodra je het aanraakt voelt het jelly aan. Apart!

image

De swatch ziet er goed uit. Niet mega gepigmenteerd, maar ook niet te licht. Je kan zo een rode kleur beter opbouwen voordat het tè wordt.

image

En zo ziet hij er op mijn wang uit. Ik vind hem perfect! Niet te opvallend maar wel licht aanwezig.

Ook heeft hij een mooi prijsje: € 2,39!

Liefs Shannon

5 gedachtes over “REVIEW: ESSENCE COME TO TOWN CREAM BLUSH 01 IS THAT YOU, SANTA ?

  1. Hij past inderdaad erg goed in de collectie, zelf ben ik niet zo dol op cream blushes, ( ik vind ze altijd een beetje lastig om goed te gebruiken )maar het ziet er op het geboed van kleur als je hem op hemt wel mooi uit!

Geef een reactie

