5x wat ik wil in 2015 – wishlist!

Mijn wishlist voor 2015!

Naamloos

1. Dit is een heel mooi palet van MakeUp Revolution, ik dacht steeds dat ik het Hot Spice palet wilde, maar nee hoor, het is natuurlijk het Sugar and spice palet! Prijs: 7,99 euro

2. Een hele mooie MSF van MAC! Dit is Lightscapade, een prachtige highlighter, ook al ben ik nogsteeds dol gelukkig met SoftnGeltle hoor! Maar die is soms iets te goud/warm! Prijs: 29,50 euro. Wel iets aan de dure kant, maar soms moet je jezelf verwennen!

3. W7 In the Night! Veel van jullie zullen hem al hebben, maar ook wil ik hem nog. Aangezien dit geen dupe is en wel een mooi palet! Prijs: ± 8,00 euro.

4. Sleek Rose Gold, misschien heb jij ook wel deze in je stash liggen, of juist Nars Oregasm? Nou in ieder geval, ik wil hem! Prijs: zo rond de 6,00.

5. En als laatste wil ik nog mooie kwasten. Al een poosje wil ik de kwasten van RT, maar nooit ben ik ze tegen gekomen. Ik hoor er zoveel goeds over! Prijs: Varieert.

Dit is mijn wishlist voor 2015! Ik heb 5 producten gekozen, zodat het nog haalbaar is ! Natuurlijk zou ik nog veel meer willen hebben! Jammer genoeg zit het geld niet altijd mee!

Wat staat op jouw wistlist?

Liefs Shannon

12 gedachtes over “5x wat ik wil in 2015 – wishlist!

Geef een reactie

