REVIEW: THE BODY SHOP FROSTED CRANBERRY BODY POLISH

Volgens mij is dit het eerste product die ik ga reviewen van The Body Shop. Zelf gebruik ik wel vaker producten van The Body Shop hoor. Op dit moment spray ik meestal geurtjes op van The Body Shop, scrub mij in met de bekende scrubs of ik smeer me in met body butter, ja dit is een nieuw voornemen, mijzelf vaker insmeren, want ik heb zulke droge benen! Ik moest soms meer aan mijzelf denken qua verzorging! In ieder geval: Mijn review over de Frosted Cranberry Body Polish!

20150103_223050

 Deze Body Polish zit verpakt in een tube.  Best wel flink wat 200 gram, dus ongeveer net zoveel als in een tube shampoo of douchegel. Op dit moment heeft The Body Shop sale! En daar heb ik gebruik van gemaakt! Deze Body Polish kost nu nog maar 5 euro!

20150103_223109

Op de achterkant staan de ingrediënten en wat voorschriften in allerlei talen.

20150103_223148

20150103_223214

De substentie is zoals douchegel met wat stukjes scrub er doorheen. Fijne stukje, maar ook iets grovere. Verder komt de geur vrij, en die ruikt heerlijk. Een beetje zoet met een frisse tint eraan. Een echte cranberry geur!

20150103_223423

Persoonlijk lijkt mij dit een super fijn product voor in de zomer! Een niet een al te harde scrub. Na het douchen is de geur nog licht aanwezig. Je ruikt een licht vleugje.

Ik ben heel blij met dit product! En ik weet wel zeker dat deze op komt. Ik twijfel zelf om er alvast nog een in te slaan, maar dan in de vanille geur. Ik weet het nog niet, misschien als ik toevallig tegen The Body Shop oploop!

Ben jij bekent met de Body Polish producten van The Body Shop?

Liefs Shannon

9 gedachtes over “REVIEW: THE BODY SHOP FROSTED CRANBERRY BODY POLISH

  1. Het klinkt onwijs lekker en het ziet er ook echt top uit…ik ken de producten van TBS eigenlijk niet zo heel erg goed, ik heb er ook niet zo veel van…dit klinkt prettig en is in de sale ook erg leuk geprijsd!

Geef een reactie

