Doelen 2015

Hoi allemaal,

Vandaag een artikel over mijn doelen van 2015, wat hoop ik te bereiken dit jaar, en hoe wil ik mijn 2015 laten verlopen? Ik vertel jullie het vandaag allemaal ik dit artikel!

1. Aller eerst wil ik voor mijn blog betere foto’s gaan maken. Ik weet niet hoe het zit, maar als ik naar jullie blogs kijk zie ik altijd zulke mooie foto’s. Misschien hebben jullie goede camera’s of ik ben nog steeds een beginner fotograferen.

2. Langere artikelen schrijven. Ik vind het soms nog heel moeilijk om lange blogposten te schrijven.. Maar daar komt hopelijk binnenkort verandering in!

3. Onnodige make up kopen. Ik weet het, het is heel moeilijk.. En bijna niet haalbaar voor een beauty blogger.. Maar toch ook ik moet niet onnodige spullen kopen!

4. Over gaan naar leerjaar 3. Al mijn studiepunten halen! Anders mag ik niet op stage.. En krijg ik een achterstand.

5. Een stageplaats vinden! Volgende week mag ik op sollicitatie bij Arke en D-Reizen!

6. BEWEGEN! Jaja ik heb al de eerste keer mijn rondje gelopen. Ik ga langzaam mijn tijd aanpassen, en hopelijk kan ik uiteindelijk wat kilometers rennen, en vliegen er een paar kilo’s af!

7. Vroeger mijn bed uitkomen! Na de vakantie is mijn ritme er helemaal uit.. En zelfs vandaag heb ik me verslapen..

8. Minder rommel achterlaten. Voortaan breng ik mijn bord naar achter, en ruim ik mijn kleding meteen van de grond af!

9. Eerder reageren op jullie artikelen. De laatste tijd reageer ik pas aan het einde van de avond op jullie artikelen en soms kom ik er niet aan toe.. Maar toch wil ik nu eerder gaan reageren! Of tenminste sowieso reageren!

10. De 150 Bloglovin volgers behalen en 100 YouTube abonnees, misschien wat te hoge verwachtingen, of ja verwachtingen.. Maar ik zou het super gaaf vinden! Ik blog met veel plezier en wil dit naar zo veel mogelijk mensen uiten!

11. Misschien wel een eigen domein aanmaken? Ik heb echt werkelijk geen idee hoe dit moet, dus mocht je het weten? Laat het dan hieronder achter of stuur een mailtje naar : beautyblogshannon@gmail.com en ook wil ik mijn lay out gaan veranderen.

12. Niet meer gaan uitstellen, of dit nou huiswerk is of klusjes doen. Ik moet wat actiever worden ! hihi!

13. Genieten van 2015, hopelijk wordt dit een jaar zonder ellende!

Wat hoop jij te bereiken in 2015?

Liefs Shannon

10 gedachtes over “Doelen 2015

  1. Sohhh, dat is een behoorlijk lijstje, maar er zitten wel een heleboel haalbare doelen tussen…gaat wel lukken als je de lat maar niet direct te hoog ligt voor jezelf!

  2. Goede lijst 😀 Misschien als camera een hybride camera? Dan is het een minder grote aanpassing als je uiteindelijk overstapt naar een spiegelreflexcamera.. en hybride cameras zijn ook een stuk goedkoper. Succes in ieder geval!

  3. Wat een lijst met doelen! Super goed dat je doelen op hebt gesteld en ik zie ook veel haalbare doelen. Als ik een tip mag geven, zet niet teveel doelen op je lijstje, de kans dat je ze dan haalt wordt kleiner en dan ben je ook minder gemotiveerd om eraan te werken. Je legt met deze lijst de lat aardig hoog voor jezelf waardoor het moeilijk haalbaar wordt, je mag al reuze trots op jezelf zijn als je er 1 of 2 haalt! Wat ik dus wil zeggen is dat je niet zo streng voor jezelf moet zijn en jezelf “onnodig” hoge druk op te leggen. Toch denk ik wel dat heel veel van deze doelen (al zijn het ze niet allemaal) jou echt wel gaan lukken! Succes meid!

    1. Awh dankjewel! Lieve tips! Het is inderdaad een lijst, maar toch zijn het wel dingen waar ik aan wil werken, en misschien juist gemotiveerd wordt als ik het zie. Het meeste is wel haalbaar voor dit jaar, en ik zou het niet erg vinden als iets niet lukt, maar door dit lijstje te zien denk ik er toch net iets vaker aan!

Geef een reactie

