SPAM JE BLOG!

Dit keer eens iets heel anders wat ik in bijna een jaar tijd nog nooit heb gedaan. Een spam je blog artikel! Normaal hou ik er niet van als je overal in elke reactie je url achterlaat. Maar nu mag je je comment helemaal vol spammen over jouw blog! De meeste van mijn lezeressen volg ik zelf ook, maar misschien kennen jullie elkaars blog nog niet?! In ieder geval ik heb super leuke lezeressen met fijne blogs! En misschien kijk je nu voor het eerst op mijn blog? Laat dan ook zeker jouw blog achter en ik kijk op jouw account! Persoonlijk vind ik kleinere blog leuker dan de grotere blogs van de bekende beautyguru’s nu heb je toch meer 1 op 1 contact!

Laat dus jou url hieronder achter!

Laat zo bijvoorbeeld achter waarover je blogt, en hoe vaak per week wij een blogartikel kunnen verwachten!

Volg mij ook meteen op Bloglovin om geen post te missen!

Liefs Shannon

7 gedachtes over “SPAM JE BLOG!

  1. Wat lief dat je ons een kans geeft ons blog in de spotlight te zetten, Die kans kan je niet laten liggen, dacht ik bij mijzelf toen ik dit las. Ik weet dat je regelmatig bij mij komt lezen, en dat vind ik echt gaaf…maar ook je andere lezers zijn natuurlijk erg welkom…
    Zelf heb ik sinds een tijdje een blog wat gaat over de manier waarop ik over mijn beauty en life style ervaringen schrijf. Dit kan dus echt over heel verschillende onderwerpen gaan, Ook al voert beauty momenteel de boventoon…..De blogjes zijn geschreven vanuit mijn gevoel en denkwereld en probeer dit zo uitgebreid mogelijk te beschrijven. Ze zijn echt mijn persoonlijke beleving, waarin je dit soms ook in de details terug kunt vinden…
    Je kan mijn blog vinden op http://www.heelgewoondagelijks.blogspot.nl
    Groetjes Petra

  2. Aaww lief dat we mogen spammen! Je kent mijn blog al wel, maar je bezoekers misschien nog niet allemaal, dus ik zal mij even voorstellen: ik ben Kirsty en ik blog op http://www.beautiliciousworld.nl over beauty, fashion, food en lifestyle, met de nadruk op beauty. Dagelijks komt er een artikel online, waarvan twee keer in de week een video. Ik zou het leuk vinden als je eens een kijkje neemt! 🙂

Geef een reactie

