REVIEW: ELF GOTTA GLOW BLUSH/HIGHLIGHTER

Eyes lips face, jullie kennen dit merk ondertussen denk ik wel. Na lang twijfelen bestelde ik ook wat. En dit product stond al sinds het begin op de lijst en is er niet meer vanaf gegaan, ik heb het over de blush/highlighter van ELF in Gotta Glow!

20141229_132240

Het product werd geleverd in een kartonnen verpakking. Dit vind ik zelf iets chiquer staan. Maar iedereen heeft hier zijn eigen mening over. Ik vind het een extra touch geven.

20141229_132252

Op de achterkant staan de ingrediënten.

20141229_132353

De verpakking zelf is compact en best stevig. Ook kan je zie wat voor kleur erin zit. Ik ben wel tevreden over de verpakking!

20141229_132416

Als je het product open maakt zie je een bescherm folie op het poeder liggen. En ook zit er een klein spiegeltje in. Handig!

20141229_132449

In het poeder zit het logo gedrukt. Dat vind ik wel mooi!

20141229_132548

Dit is de swatch! Wauw wat een pigment komt er in 1 keer vanaf! Ik weet nu dus al dat ik erg moet oppassen met hoeveel ik aan ga brengen!

20141229_132644

En eenmaal aangebracht! En dan nog ‘subtiel’.

Wauwwauwwauw! Ik ben blij dat ik deze beauty aan mijn winkelmandje had toegevoegd! Prachtig zeg! Hij laat een super mooie glans achter met kleine shimmers. Ja ik ben verliefd! Dit wordt misschien wel een favoriet product uit 2015?! Ik kocht dit pareltje voor 4 euro op http://www.eyeslipsface.nl

Heb jij dit pareltje in je bezit of staat hij op jouw wishlist?

Liefs Shannon

15 gedachtes over “REVIEW: ELF GOTTA GLOW BLUSH/HIGHLIGHTER

Geef een reactie

