REVIEW: CATRICE ABSOLUTE EYE COLOUR 040 NEVER LET ME GO!

Zoals jullie vast al gemerk hebben gaan er weer een aantal producten uit het schrap van Catrice. Zo ook 4 paletjes uit deze Absolute Eye Colour lijn. Vandaag review ik 040 Never Let Me Go!

image


Dit palet bevat allemaal natuurlijke tinten. Je kan de kleuren van het paletje zo zien zonder hem open te maken. Ik vind deze vormgeving wel iets hebben.

image

Op de achterkant staat niet heel veel bijzonders, je ziet de minimale houdsbaarheid en bijvoorbeeld het aantal gram per oogschaduw.

image

De kleuren ogen heel natuurlijk! Een paletje dat zo in je dagelijks make up tas kan. Tenminste, als de pigmentatie goed is. Er zitten verschillende tinten oogschaduw in. Je kan er vele kanten mee op!

image

De swatches: zoals je ziet bouwen te kleuren geleidelijk op. Ben ik tevreden? Ik weet het niet. De eerste 2 kleuren lijken heel erg op elkaar. Voor de prijs hoef je hem niet te laten liggen in de sale. Hij kost namelijk nog maar € 2,30. Het is een leuk basis palet, maar spannend is die niet. Wel is hij perfect voor bijvoorbeeld naar werk!
Wat vind jij van dit palet?

Liefs Shannon

17 gedachtes over “REVIEW: CATRICE ABSOLUTE EYE COLOUR 040 NEVER LET ME GO!

  1. Persoonlijk vind ik de donkere tint wel heel erg mooi, van de ander tinten ben ik niet helemaal stuk, maar ik ben nu eenmaal een grote fan van erg felle tinten..

  2. Ah deze ziet er een stuk beter uit dan het paarse palette! Ik nam de paarse van de Absolute Eye Colour lijn mee, maar die bevatte helemaal geen pigment 😦

Geef een reactie

