REVIEW: LE VOLUME DE CHANEL WATERPROOF MASCARA 10 NOIR

Nadat ik mijn vorige Chanel mascara ben kwijtgeraakt wilde ik een nieuwe. Toevallig was er een mooie actie bij de Ici Paris voor 40 % korting op alle mascara’s. Nou hé dat is mooi meegenomen! Eenmaal aangekomen werd ik al snel geholpen. En dan afrekenen! En ja ik heb mijn lievelings mascara weer. Maar hé wat zie ik nou als ik ben thuisgekomen? Waterproof.. Is deze mascara wel zo waterproof?

image

Je krijgt de producten van Chanel meestal in doosjes. Zo dus ook de mascara. Een zwart doosje met witte letters en details en een gouden rand.

image

Op de achterkant staan de ingrediënten.

image

image

Eenmaal uit het doosje vind je de mascara. Hij is best simpel. Een cilinder bouw met witte Chanel letters. Bovenop vind je het bekende Chanel logo.

image

Het borsteltje.

image

Op mijn wimpers: ik vind deze mascara iets minder goed dan de normale Le volume de Chanel. Wel geeft hij iets qua volume. Ach ja, als hij maar waterproof is toch?

image

En een douchebeurt verder. Nee dat overleeft hij niet. Als ik wat water op mijn gezicht doe komen er allemaal kleine stukjes mascara van mijn wimpers af. Als je dit weg veegt zie je meteen allemaal zwarte vegen. Een kleine regenbui redt hij wel. Maar bijvoorbeeld een dagje strand niet.

Ik blijf voortaan wel bij de normale Le Volume de Chanel. Beter, en ook als is hij niet waterproof. Dan pak ik liever een budget mascara die wel echt waterproof is!

Originele prijs: €31,95

12 gedachtes over “REVIEW: LE VOLUME DE CHANEL WATERPROOF MASCARA 10 NOIR

  1. Vind het behoorlijk ellendig dat zo een dure mascara helemaal niet zo waterproof is….de foto daarin tegen , van jou met de mascara op je wangen ,vind ik humor van de bovenste plank…

Geef een reactie

