Laatste shoplogs uit 2014

4 gedachtes over “Laatste shoplogs uit 2014

  1. Oei, wat een donkere intro! 😉 Wel een hele leuke shoplog. Schattig tasje van Big Bazaar met die polkadots. Mooie bestelling van bij TBS ook! Leuk setje van body butters. Die met shea is een van mijn favorieten.

  2. wat een leuke producten heb je gekocht,
    ik ben erg benieuwd naar je review van de Perfect touch producten,,,
    de oversized trui van primark lijkt mij heerlijk…
    De blush, daar heb ik een swatch van op mijn blog, de kleur is zo gaaf , wel heel lekker fel, maar ik houd daar wel van…
    leuk shoplog, ik heb met veel plezier ernaar gekeken…

Geef een reactie

