Persoonlijk 2015

Hoi allemaal!

Vandaag weer een persoonlijk artikel, het eerste dit jaar. De eerste weken van 2015 zijn alweer in gegaan en jeetje, wat ging dit alweer snel! Vandaag praat ik jullie weer bij!

De eerste dagen vlogen voorbij omdat ik toen nog vakantie had. De eerste week had ik maar 2 dagen les, en deze week 4, waarvan ik vandaag voor 1 uur naar school moet, en dat is voor het vak rekenen, okee dat is letterlijk op je laptop opdrachten maken.. Dat zouden wij zelf thuis ook kunnen doen.

Ook is er veel sale aan de gang! Zo heeft Catrice al wat sale, Essence jammer genoeg nog niet, maar dat komt nog! Ook zijn de nieuwe limited editions al uit van Essence en Catrice, hebben jullie al wat ingeslagen? Nou ik wel kan ik jullie vertellen. Ik wacht vaak nog even reviews af, maar ik merk de laatste tijd dat er weinig online komt over limited editions!

Ook ben ik aangenomen, EINDELIJK. Ik begin pas in mei, maar ik ben wel heel benieuwd hoe het gaat worden!

Ook gaat het best wel goed met mijn volgers! Op Bloglovin heb ik nu 85 volgers! Eerlijk gezegd had ik dit echt niet verwacht.. En ook op YouTube gaat het best goed met 56 volgers! Volgende maand bestaat mijn blog 1 jaar alweer, wat is dat snel gegaan! Natuurlijk heb ik 4 maanden ook niks gepost, maar vanaf eind juni volgens mij elke dag wel! Nou bijna elke dag!

Oh en als laatste, ik ben begonnen met hardlopen! Vorige week heb ik 3 keer hardgelopen wat ik ook zo wil vasthouden, alleen deze week kan ik het niet zo goed inplannen, morgen ochtend ga ik denk ik maar een rondje lopen, aangezien ik toch pas om 16.00 uur begin op school..

Hoe waren jullie eerste weken in 2015? Is er al veel van jullie goede voornemens naar voren gekomen? En jullie verlanglijsten? Kan je daar al iets vanaf schrijven? Ik ben zelf wel zo goed mogelijk bezig met mij doelen te behalen, en ook al gaat het niet allemaal even snel,  ik kan al 1 ding er vanaf strepen, dat is dus mijn stage plek. Ook ben ik goed bezig met op tijd wakker worden, meer bewegen en ook ben ik bezig met genieten van 2015. Ik leef nu echt per dag zeg maar, meer stil staan bij wat de dag te geven heeft. Jammer genoeg heb ik al iets wat slecht nieuws gehoord, dit keer niet over een familie lid, maar wel een hele goede kennis. 😦

De komende weken worden weer wat drukker, eind deze maand is toets week 2, en in februari zijn er heel wat verjaardagen bij mij in de familie, waaronder ook de verjaardag van mijn blog en van mezelf, ik word 18, en dat is toch weer een stukje volwassener worden. Ik wil zelf proberen mijn geldzaken te regelen, want later doen je ouders dat ook niet toch?

Hopelijk hebben de komende weken weer heel wat mooisΒ  in gedachten!

Liefs Shannon

13 gedachtes over “Persoonlijk 2015

  1. Wat goed dat je bent aangenomen πŸ™‚ oh wat ben je nog jong.. Geniet nog maar even van 17 jaar zijn! πŸ˜‰ iig sterkte met het nare nieuws van jullie kennis 😦 liefs!

Geef een reactie

