REVIEW: CATRICE PHOTO FINISH FOUNDATION 020 ROSY BEIGE

De Catrice photo finish foundation, ik hoorde en zag veel hierover voorbij komen, toen er bekend werd dat deze foundation het schap zou verlaten.. Dus zelf raakte ik hier heel benieuwd naar. Sowieso hoor ik wel veel goeds over de foundations van Catrice, alleen ik had er nog geen een, tenminste geen echt foundation, wel een bb cream. Toen ik voor het schap stond zag ik 3 kleuren liggen, nummer 010, 020 en 030. Ja welke zou ik moeten nemen dacht ik? Ik besloot maar om geen foundation te kopen. Toch kreeg ik hem niet uit mijn hoofd en zag ik op instagram al diverse foto’s voorbij komen. Ik besloot om weer terug ik gaan. Ik zag dat 010 meer voor een gele ondertoon is, maar ik hoor ook vaak dat je een gelige foundation ook kan gebruiken met een roze ondertoon. En ook zag ik 020, die wel echt een roze ondertoon heeft. Ik dacht, ik neem ze allebei mee. Kan ik ze goed testen en eventueel ook nog mengen. Vandaag review ik 020 Rosy Beige!

20150109_141232

De foundationfles is zelf van glas en heeft een zwarte tuut. Of ja hoe heet dit eigenlijk? In ieder geval, handig! Dit had ik nog niet. Mij lijkt het wel heel handig. Zo kan je goed beetjes aanbrengen. Ook zit er een doorzichtige dop op.

20150109_141253

Zoals je ziet is dit 020 Rosy Beige. Ik raak eerlijk gezegd altijd wel van die losse doppen kwijt als ik het niet hoef af te sluiten. Dus ik had liever gewild dat het op de flacon zelf zat. Ach ja, de kleur kan je toch al meteen zien dus zoveel maakt het ook weer niet uit.

20150109_141339

Op de achterkant staan wat ‘feitjes’ wat Catrice zelf over dit product zegt!

20150109_141421

Ondertussen ben ik wel heel benieuwd geraak dus laten we het testen!

20150110_143406 20150110_143424 20150110_143902

Op de linker foto heb ik geen make up op.

Op de middelste foto heb ik wat pompjes aangebracht. Later heb ik wel wat meer aangebracht.

Op de rechter foto met foundation op.

De foundation zelf is niet heel erg dekkend. Je mag wel wat laagjes aanbrengen, maar dat is niet erg, je krijgt geen dikke plak en ook zie je het niet heel duidelijk zitten normaal gesproken. Wel zorgt die ervoor dat mijn huid wat egaler wordt. Ik ben best wel positief. Ik denk wel dat ik hem ga mengen, want hij maakt mijn huis iets witter. Hij kost trouwens ook nog maar 3,30 euro in de sale! Ik zou hem meenemen voor die prijs!

Ik vind het altijd lastig om foundation te kiezen. Meestal pak ik de lichtste of de een na lichtste, dit is volgens mij ook mijn eerste foundation review. Ik krijg mijn foundations, bb creams en cc creams maar niet op! Dus ik koop ze ook niet vaak bij.

Ben jij bekend met foundations van Catrice?

Liefs Shannon

10 gedachtes over “REVIEW: CATRICE PHOTO FINISH FOUNDATION 020 ROSY BEIGE

  1. Ik ben zo dol op deze foundation! Ik denk alleen wel dat je een tintje donkerder had mogen kiezen, deze is te roze en te licht voor je. Een tintje donkerder heeft volgens mij ook weer een gelige ondertoon.

  2. Ik heb op basis van deze foto’s het idee dat het je huid een beetje grauw maakt, misschien vertekent het hoor, maar het lijkt niet helemaal de goede kleur. Van Catrice heb ik geen foundations, dus ik heb geen idee of ze prettig werken, maar je klinkt positief 🙂

Geef een reactie

