SHOPLOG: CATRICE JANUARI 2015

Catrice en Essence ‘ ruimen’ hun schappen weer op. Bij Catrice is hij al een week of 2 aan het lopen, en Essence is net begonnen, dus daar heb ik nog niks gekocht. maar bij Catrice wel! Ik laat jullie ook meteen een aantal LE’s zien die ik ook heb gekocht.

20150109_130937

Allereerst iets wat allang op mijn verlanglijst stond van Catrice. Een nagellak die Call me Princess heet. Eerlijk gezegd wilde ik hem eerst voor de naam hebben. Maar nu ik hem op me nagels heb, vind ik hem super mooi! Eigenlijk wil ik niet zoveel nagellakjes meer kopen. Maar deze wilde ik toch echt hebben! Willen jullie hier een review over hebben?

20150109_131210

Dan ook een lipgloss, of ja een liplaqcuer? Dit is een product waar ik al benieuwd naar ben sinds ze uit zijn gekomen. Maar steeds vergat ik ze mee te nemen. Tot ik nu deze in de sale zag. Hé die 50% korting is niet verkeerd! Kan ik meteen kijken of dit product iets voor mij is. Ik hoorde er wel veel goeds over!

20150109_131144

Dan de foundations. Over deze foundations hoorde ik veel goeds. Ik heb deze in 2 kleuren meegenomen. Zo kan ik toch nog wat mengen voor de juiste kleur. Over 020 staat al een review online ! 010 is wat geler en 020 wat roziger. Mijn gezicht heeft vooral een roze ondertoon, maar ook wat geel, ik heb vaak dar ik snel de verkeerde koop, maar aangezien dit dezelfde lijn is dacht ik dat ik dit wel perfect kon gaan combineren met elkaar! Misschien worden dit nog wel favorieten..

20150109_131123

Ook nam ik 2 natuurlijke oogschaduwpaletjes mee. Ik wilde het linker paletje, Frozen Yoghurt, al een tijd hebben. Deze stond op mijn verlanglijst van Catrice. Maar ook deze vergat ik steeds mee te nemen. Hier was trouwens geen tester meer van in de winkel, dus ik weet nou niet waarom hij op mijn verlanglijst staat, waarschijnlijk om de donkere kleur in dit palet! Die zag er volgens mij veel belovend uit op swatches! Ik zal het wel snel merken! Over het rechter palet: Never let me go staat ook een review online!

20150109_131055

Dan ook 2 lipsticks, ik had nog geen lipsticks uit de Utimate shine gel colour lijn, maar de swatches van deze 2 lipsticks zagen er wel goed uit! Dat was dan ook het laatste met 50% korting.

Het meeste wat ik betaalde was € 3,30 voor de foundations per stuk. Zo zie je maar dat de prijzen ruim meevallen!

Dan heb ik ook nog wat uit de limited edition lijn gekocht. Om precies te zijn 1 highlighter en 2 oogschaduwpaletjes.

20150109_131239

Dit is de highlighter. Zoals je ziet bevat hij verschillende tinten. Ik heb hem zelf al gebruikt, en ik vind hem erg mooi!

20150109_131314

Ook heb ik deze twee paletjes gekocht, ik vond ze er wel heel mooi uitzien!

Dit was dan alles wat ik deze maand van Catrice heb gekocht.. Heb jij nog wat gekocht uit de sale? En waar zou je nog een review over willen zien?

Liefs Shannon

6 gedachtes over “SHOPLOG: CATRICE JANUARI 2015

  1. Wat heb je en fijne productjes in de Sale aangeschaft, de nagellak daar ben ik wel heel erg benieuwd naar, net aks de foundations, die vind ik eigenlijk ook wel heel er intressant…
    xx

Geef een reactie

