REVIEW: BEAUTY ESSENTIALS GEZICHTSBORSTEL

Al een hele hele hele lange tijd geleden, oke een paar maanden geleden, kocht ik deze gezichtsborstel. Ik zag hem toevallig liggen bij de Kruidvat. En maar voor een klein prijsje van €1,49. Daar kon ik deze borstel niet voor laten liggen! Hij lag al een tijdje in mijn reviewlade en nu besloot ik toch om hem er eindelijk bij te pakken! Dus hierbij mijn review over de gezichtsborstel van Beauty Essentials!

20150109_230725

Je ziet het borsteltje zo liggen, niet in een een of andere doos, maar gewoon met een doorzichtige verpakking.

20150109_230735

Op de achterkant staat de gebruiksaanwijzing. Het spreek eigenlijk wel voor zich, maar mocht je echt geen idee hebben, dan is het wel handig!

20150109_230825

Als je het doosje openmaakt trek je een plastic hulsje met de borstel eruit. De borstel past er precies in en klemt dus goed ertussen.

20150109_230843

Ook zit er een kapje over de `haartjes` heen. Altijd handig voor onderweg of gewoon om in de badkamer neer te leggen. Je wilt tenslotte wel echt dat hij goed schoon blijft!

Als je het klepje eraf haalt, voel je dus de haartjes, deze zijn best flexibel en wel zacht. Maar natuurlijk niet zo zacht als zijde, misschien is deze borstel iets te stroef voor een gevoelige huid.

20150109_231129

Ik had aller eerst de borstel schoongemaakt, dat doe ik meestal bij de eerste keer. Daarna heb ik wat gezichtsgel erop gedaan.

20150109_231318

Je kan zelf bepalen hoe hard of zacht je drukt. Ik kan wel wat hebben dus ik druk zelf wat harder. Dat vind ik wel lekker. Maar je kan ook heel zacht of subtiel over je huid heel gaan. Het is wat ´passen en meten´ of te wel kijken.

20150109_231941

Vervolgens heb je gewoon een schone huid. En voor mijn gevoel wel wat schoner dan gewoon met een wattenschijfje.

Ik denk zelf dat de een er wel van houdt en de ander niet. Ik heb eerder een review gedaan over een Primark gezichtsborstel, en ik denk dat die eerder bij de meeste in de smaak valt, omdat hij wat milder is. Mocht je dus echt meer van de haartjes willen voelen dan raad ik deze aan. En natuurlijk de prijs is ook wel een koopje! Plus dat hij heel makkelijk verkrijgbaar is!

Liefs Shannon

Volg je me al op Bloglovin?

6 gedachtes over “REVIEW: BEAUTY ESSENTIALS GEZICHTSBORSTEL

Geef een reactie

