REVIEW: CATRICE CRUSHED CRYSTALS 06 CALL ME PRINCESS

Al een lange tijd geleden zag ik veel over dit lakje voorbij komen. De naam bleef mij vooral bij. 06 Call Me Princess. Niet alleen die naam bleef me bij. Ik las ook dat het structuur anders was. Eigenlijk wilde ik geen nagellak meer kopen. Maar toen ik zag dat deze nagellak het assortiment ging verlaten moest ik heb hebben! Hierbij mijn review.

image


De lijn Crushed Crystals zit gewoon in de normale Catrice nagellak potjes. Het is een lieve roze lak, met gouden glitters. Als je het aan mij vraagt, een knaller voor in de zomer. Je betaalt voor 1 potje nu rond de €1,79. Geen prijs voor het resultaat zoals je hierboven ziet!

image

Dit is de nagellak met 1 swatch. Zoals je ziet dekt hij hiet nog niet. Wel brengt hij fijn aan met het kwastje!

image

Bij het tweede laagje komt de kleur overeen met wat in het potje zit! Mooi zeg! En inderdaad de stuctuur is wat apart. Zelf heb ik zo een structuur nog niet. Volgens mij gaat deze hele lijn eruit. Dus mocht je nog wat willen aanschaffen, dan moet je snel zijn! Ik raad iedereen dit lakje aan. Zeker nu de zomer er aan komt. Lekker met je bruine handen, roze nagellak en mooie blauwe zee! En de glitters die de zon weerkaatst, ja ik krijg zin in de zomer!

Liefs Shannon

7 gedachtes over “REVIEW: CATRICE CRUSHED CRYSTALS 06 CALL ME PRINCESS

Geef een reactie

