Mijn eerste MLIP

Jullie kennen deze artikelen wel; MLIP, plogs, of weekoverzichten. Ze worden op zoveel manieren weergeven. Ik houd het bij My life in pictures. Zo staat het wel algemeen bekend. Ben je benieuwd hoe mijn eerste MLIP was? Kijk dan snel verder. Trouwens, wat is het moeilijk zeg om elke dag foto’s te maken!

image

Maandag wilde ik beginnen met vroeg opstaan, en dit was gelukt, ik werd voor mijn wekker wakker en die stond klaar om 7 uur,

Hierna ging ik naar de AH om Danio in te slaan aangezien hij in de aanbieding was. ik kocht er 4. Ik kocht meteen brood en eieren ook, voor een goed onbijt en lunch.

Om 2 uur zou ik mijn sollicitatie hebben. Dus ik ging met de bus  naar Den Haag Centraal en vervolgens met de tram naar Scheveningen.

Ik had best wel een haast want om half 4 had ik alweer een toets. Ik pakte dus snel de bus naar Den Haag Laan van NOI om daar weer de trein te pakken naar Leiden CS. In de trein werd ik jammer genoeg opgebeld met het vervelende nieuws dat een goede kennis was opgenomen in het ziekenhuis.

Ik maakte de toetsen en had gelukkig voor allebei een voldoende!

image

Omdat ik een verslag nog niet had ingeleverd mocht ik niet eerder naar huis, maar kregen we de vraag waar we moeite mee hadden en toen kwam dit ter spraken; Onze ROC gaat misschien wel sluiten?

image

Maandag avond ging ik met mijn zus meer Danio inslaan, allebei 6 om precies te zijn. Ook kocht mijn zus van die glazen, sparen jullie ze ook?

image

Ik had nog trek dus ik kocht een patatje flip met uitjes, niet gezond maar wel lekker haha! En ja de verleiding is zo moeilijk te weerstaan als er een snackbar 2 straten verderop staat..

image

Dinsdag was ik pas om 18.00 uur uit, en daarna heb ik vooral aan het verslag gezeten. Ook had ik GTST teruggekeken, wie van jullie volgen dit nog meer?

image

Woensdag had ik alweer een sollicitatie gesprek. Dus ik moest weer vroeg opstaan om mij klaar te maken. Ik had om 11 uur het gesprek dus ik pakte de trein naar Den Haag centraal en daar de tram weer verder. En raad eens, ik was meteen aangenomen! Ik was heel blij! Mijn eerste stage plek heb ik, nog 2 te gaan!

image

Daarna ging ik weer met de tram terug naar Den Haag Centraal, alleen viel de tram toen uit.. Na 10 minuten proberen de tram aan te krijgen reden wij weer, ik redde nog net mijn trein naar Leiden CS, nadat ik klaar was met school was het heel lekker weer!

Donderdag ging mijn vader met zijn collega lunchen, ik moest nog zijn ov opladen, maar dat was ik vergeten te doen. Dus ik haalde mijn vader na revalidatie op van Leiden Centraal. Eenmaal in de bus besloten wij om langs te gaan bij mijn zus op werk.

image

Ik trakteerde en we hebben allebei heerlijk gesmuld.

image

Ik nam ik voor het eerst een groene smoothie. Hmm niet zo mijn ding. Een normale fruit smoothie vind ik veel lekkerder!

image

Onderweg naar huis maakte ik deze foto. Voor mij zijn deze 2 windmolens echte herkenners. Wie van jullie herkennen deze windmolens nog meer langs de A4 ten hoogte van Leiden?

image

Vrijdag was opa jarig! 87 jaar alweer! Iedereen nam wat lekkers mee aangezien opa toch al wat ouder is. Zelf maakte hij Agar Agar, wie van jullie kent dit?

image

Zaterdag ging ik weer naar Den Haag, op bezoek bij de kennis waar ik eerder over vertelde op de IC. Ik had nog niks gegten dus ik at een kaasbroodje.

image

In de avond ging ik onverwachts uiteten met mijn moeder, zus en vriend van mijn zus in Den Haag bij de Griek!  Wow ik besef me nu dat ik echt vaak in den Haag was deze week! Het smaakte allemaal heel lekker! Alleen de suzuki viel een beetje tegen.

image

Eigenlijk zat ik propvol! Maar dan neem ik weer een kijkje op de dessert lijst en ja hoor dat zie ik natuurlijk weer iets lekkers staan.. Dit is dus een koekjes ijsje! Hij was heerlijk!

image

Zondag ochtend speelden wij Rummicub, wow dat was dit lang geleden zeg! Ik moest er weer even inkomen. Wanneer was het de laatste keer dat jij het speelde?

Nou dit was mijn eerste MLIP! Hopelijk vonden jullie het leuk!  Willen jullie dit vaker lezen of liever reviews?

Liefs Shannon

10 gedachtes over “Mijn eerste MLIP

  1. Gefeliciteerd met je stageplek! ik vind het een leuk overzicht en persoonlijk vind ik het leuk om dit vaker terug te zien:D ik vind zulke artikelen altijd erg leuk om te lezen
    Liefs Nathalie

Geef een reactie

