REVIEW: THE BODY SHOP VANILLA BRULEE SHIMMER LOTION

Ik hou altijd wel van wat glitters. Dus toen ik zag deze body lotion met glitters zag moest ik hem in mijn winkelmandje stoppen!

image

Deze lotion is best wel een flinke fles. Er zit 250 ml in. Het zit in een plastic verpakking. Hij heeft een pompje waarmee je makkelijk kan scheiden. Handig vind ik dit! Ook kan je eventueel de dop eraf draaien.

image

De ingrediëntenlijst.

image

1 pompje.

image

Uitgesmeerd heb je een heel subtiel resultaat. Ik vind het heel mooi!

image

Op je vingers blijft wel een groot deel glitters achter. Dit is jammer genoeg wel moeilijk weg te krijgen.

Ik heb dit product in de sale gekocht voor maar € 5 ! Zie je hem liggen neem hem mee!

Misschien niet een product voor elke dag. Maar voor een feestje vind ik het leuk!

6 gedachtes over “REVIEW: THE BODY SHOP VANILLA BRULEE SHIMMER LOTION

  1. hmmm,de glitters die dan in een behoorlijke hoeveelheid achterblijven op je handen dat is inderdaad ietsjes minder,maar zo op je huid vind ik het wel mooi om te zien…leuke koopje heb je gescoord bij TBS, niet verkeerd hoor! voor die prijs wil ik mijn handen best graag een keertje extra wassen…

Geef een reactie

