WINACTIE #3

Hiep hiep hoera! Mijn blog bestaat volgende maand 1 jaar! Dus ik wil jullie iets kleins geven, tenminste 1 van jullie!

Wat kan je winnen:

The Body Shop Body Butter in Frosted Cranberry

Dhr v. d. Hoog gezichtsmasker in Madly Mango Melon

Bourjois nagellak 62 Rose Imaginaire

Bruisballen hartjes

Wat MOET je doen:

1. Volg mij op Bloglovin

2. Like dit bericht op Bloglovin

3. Laat een reactie achter met jouw email.

Wat MAG je doen:

1. Volg me op YouTube

2. Volg mij op Instagram

3. Repost de volgende foto op instagram met #winactiebeautyblogshannon & tag mij : @_shannx.

924628_1534361180162833_893313425_n

Voor de 3 extra stappen komt je naam per keer extra in de pot!

De winactie sluit op 22 februari 2015, en op 23 februari 2015 mail ik de winnaar!

Hopelijk doen jullie allemaal mee ❤

29 gedachtes over “WINACTIE #3

  1. Oh dit is wel erg leuk, gefeliciteerd!! Ik doe zeker mee, ik heb overal een ander emailadress op. Ik hoop dat je kan zien dat ik je volg op instagram, bloglovin en youtube. Blijf lekker doorgaan met bloggen want ik vindt t erg leuk wat ik tot nu toe heb gelezen 😉

  2. Alvast van harte gefeliciteerd! Ik doe graag mee aan deze leuke winactie. Ik heb alles gedaan en mijn mail staat in het vakje!
    Groetjes Sabrina

Geef een reactie

