REVIEW: CATRICE VISIONAIRY MULTICOLOUR HIGHLIGHTER 01 LUMINOUS ILLUSION

Meestal laat ik limited editions niet zo snel liggen, want ja, ze zijn er voor een korte periode en op is op. Zo ook nu. Ik zag deze highlighter in het schap van Catrice liggen. Hij trok vrijwel meteen mijn aandacht door de verschillende tinten. Hij leek mij ook wel spannend omdat er twee rijen donker bij zat. Ben jij net zo benieuwd als mij?

20150110_145441

Zoals ik al vertelde trok deze highlighter mijn aandacht omdat er ook donkere kleuren in zitten. Mijn eerste reactie was HUH? Hoe kan dat? Highlighters zijn altijd juist heel licht! Of toch niet? Hmm..

20150110_145344

Op de achterkant staan de ingrediënten. In deze verpakking zit 10 gram. Dat is behoorlijk wat. Hij kan sowieso lang mee, dat is al een pluspunt!

20150110_145521

De verpakking gaat heel makkelijk open. Ah, zo je ziet de kleuren al een stuk beter. Ook zit er een leuk patroontje in. Daar kijk je immers ook naar. Naar een lade met verschillende patronen en kleuren kan ik uren lang kijken. Zo dus ook naar deze. Laten we maar snel gaan swatchen!

 

20150110_145609

Ik heb allereerst alle kleuren apart geswatched. En daarna alles door elkaar. De donkere kleuren zijn nog lang niet zo donker als ik dacht. Ik vind het wel aparte kleuren. Maar wel heel mooi. Eventueel zou ik zo een kleur in de lente ook op mijn bewegend ooglid doen. Multi functioneel dus deze highlighter!

20150110_145746

Op mijn wang ziet hij er vervolgens zo eruit. Een koele kleur, dat ben ik niet gewend. Hij is wel aardig aanwezig, dus je moet wel oppassen dat je niet teveel aanbrengt. Want dat heb je wel snel. Deze highlighter schittert wel prachtig in de zon. Ik vind het zeker een mooierd. Maar of je hem echt aan je stash MOET toevoegen weet ik niet zo zeker. Hij is leuk voor erbij, maar niet noodzakkelijk! Voor de prijs van 4,99 euro hoef je hem niet te laten liggen. Mocht je hem willen wees er dan snel bij, want op is op!

Doe je al mee met mijn winactie?

7 gedachtes over “REVIEW: CATRICE VISIONAIRY MULTICOLOUR HIGHLIGHTER 01 LUMINOUS ILLUSION

Geef een reactie

