REVIEW: ELF CONTOURING BLUSH & BRONZING POWDER

Ondertussen heb ik al twee producten van ELF gereviewd. Deze reviews vielen wel in de smaak. Dus ook nu review ik weer een product van ELF. Dit keer een contour duo!

20150110_144512

Dit contourkitje wordt geleverd in een doosje. Hier staat het product ook al op. Dus mocht je doosjes graag bewaren, weetje precies wat erin zit.

20150110_144520

Op de achterkant staan de ingrediënten.

20150110_144543

Oke! Laten we het product uit de verpakking halen. Je ziet een matte verpakking met in het wit de tekst bedrukt.

20150110_144624

Eenmaal opengemaakt zie je dit. De blush en bronzer. Ook zit er een spiegel in én er zit een beschermfolie over de poeders.

20150110_144644

De blush en bronzer van dichtbij.

20150110_144853

Swatches: allebei de poeders zijn met wat glitters. Ze zijn allebei wel best neutraal. Ze vallen niet zo heel erg op. Laat ik het maar snel aanbrengen op mijn gezicht als eindconclusie!

20150110_145140

Op mijn gezicht zelf zie ik het niet zo sterk zitten. Het is echt heel subtiel Ik vind het persoonlijk wel mooi, maar wel had ik er meer van verwacht. Dit kitje kostte wel maar €4,- dus een enorme ramp is het niet. Wil je voor subtiel gaan, dan is dit palet een aanrader. Wil je toch voor wat heftiger gaan? Dan zou ik dit niet in je winkelmandje stoppen. Maar eerder bijvoorbeeld een ander mooi product van ELF de Gotta Glow Highlighter!

9 gedachtes over “REVIEW: ELF CONTOURING BLUSH & BRONZING POWDER

Geef een reactie

