Update schema!

Hoi beauty’s

Vandaag ga ik heb hebben over mijn uploadschema, ik ga beginnen met een nieuw schema. Binnenkort moet ik op stage, 40 uur in de week ‘werken’. En aangezien bloggen en YouTube ene hobby is, wil ik niet eronder leiden.

Ik ga 3 keer per week een geschreven artikel online zetten. Dit zal op maandag, woensdag en vrijdag zijn. Op zondag zet ik een filmpje online. Het kan ook zo zijn dat er bijvoorbeeld een extra artikel of filmpje in de week online komt!

Ik denk dat dit het beste voor mijn blog maar ook voor mij is. Dit is niet zomaar een beslissing, maar ik loop er al maanden mee rond. Ik wil het leuk houden en geen afgeraffelde artikelen online zetten.

Ook heb ik een nieuw rooster nu op school, en daar zit het ook niet bepaald mee. Ik zit weer vaker tot laat op school en moet weer vroeger op. Dus voor of na school is het ook niet meer zo makkelijk om een artikel te schrijven.

Dus vanaf deze week: op maandag, woensdag en vrijdag een geschreven artikel en op zondag een filmpje. En mocht het lukken tussendoor meer! Want ik hou ervan om me bezig te houden met mijn hobby! En wat dachten jullie van een uur of 10?

Liefs Shannon

15 gedachtes over “Update schema!

  1. Lijkt me een hele goede beslissing Shannon! Stage lopen en vooral 40 uur is best zwaar! Dat moet je niet onderschatten. Ik vind het allang leuk dat je toch nog 3 keer in de week blijft posten:)

Geef een reactie

