REVIEW: ESSENCE ALL ABOUT CANDIES EYESHADOW

Het Essence schap heeft ondertussen ook sale! Al een tijdje wil ik dit palet kopen. Ik wist alleen niet wat ik ermee moest. Bij ons heb je een klein filiaal, 1 schap dus en daar zag ik dit palet! Nu moest ik hem wel meenemen voor dit lage prijsje!

20150131_165826

Het palet is een klein en compact doosje. Iets kleiner dan je hand. Je ziet de kleurtjes door de verpakking heen en dit ziet er heel schattig eruit. Ook de naam vind ik zelf erbij passen. ‘candies’ het is ook wel snoepig!

20150131_165855

Op de achterkant staan de ingrediënten. Zelf kijk ik hier niet naar. Maar ik merk wel dat er op andere blogs vaak naar wordt gekeken. Ik wil me hier echt nog in gaan verdiepen. Maar voor nu vind ik het prima zo.

Er zit 8.5 gram in dit palet. Dat komt op iets minder dan 1.5 gram neer per potje.

20150131_165907

geel-roze-paars-oranje-blauw-groen

Ai, ik had er zelf niet op gelet. Maar dit palet was al geswatched. Ach ja, hier valt niks aan te doen. Een beetje jammer voor de foto. Maar zelf vind ik het niet erg storend. Als het nou een potje met wax of gel was zou ik er meer moeite mee hebben.

De kleuren zien er heel lief eruit. Lieve pastel kleurtjes, maar het pigment? Hoe is die?

20150131_170016

geel-roze-paars-oranje-blauw-groen

Ja, het pigment is prima! De kleuren komen duidelijk over. Misschien lijken de 2e, 3e en 4e kleur een beetje op elkaar. Maar ik zie er wel verschil in.

Hier kan je echt hele mooie looks mee maken. Zowel voor in de lente als voor in de zomer. Misschien zou je een kleur ook als highlight kleur kunnen gebruiken voor op je binnenste ooghoeken bijvoorbeeld.

Dit paletje heb ik gekocht voor €1,79, dat is echt geen prijs voor dit palet vind ik.

Mocht je nog iets anders willen hebben dan de standaard nude tinten, dan zou ik dit palet zeker aanraden. Dit zijn tinten die je niet zo snel in een palet zien, plus dat ze goed gepigmenteerd zijn.

Grijp je kans!

Liefs Shannon

14 gedachtes over “REVIEW: ESSENCE ALL ABOUT CANDIES EYESHADOW

  1. Ja,ik snap het heel goed dat je hier een beetje verliefd op was,zelf heb ik dit palette ook en ik draag alle tintjes heel erg graag…de tinten zijn echt anders dan ander!

Geef een reactie

