REVIEW: CATRICE MADE TO STAY SMOOTHING LIP POLISH 040 LET’S RED LOUD!

Van Catrice heb ik heel wat op mijn  lijst staan van wat ik zou willen hebben. Niet specifieke kleuren altijd, maar soms ook een product op zich. Zo dus ook een Made To Stay Lip Polish. Dit is zo een vloeibare lipgloss met een sterk gepigmenteerde kleur. Ik ben niet zo van de lipglosses, maar zolang ze gepigmenteerd zijn vind ik het weer wel leuk!

20150120_213413

Dit is hem dus, zwarte verpakking met in dit geval een roze/rode opdruk.

20150120_213528

Op de achterkant staat eigenlijk helemaal niet zoveel boeiends.

20150120_213632

Zo ziet het eruit als je hem openmaakt. Zoals ze ziet heeft bij zo een typisch lipgloss applicatortje.

20150120_213651

Zoals je ziet, ziet deze swatch er redelijk goed gepigmenteerd uit. Niet heel sterk, maar hij is ook niet helder. Het is een rode kleur, die een beetje naar roze neigt. Ik vind hem mooi!

20150120_214212

Zo staat hij op mijn lippen. Ja dit is een kleur die ik snel zou dragen! Eerlijk gezegd was ik hem alweer vergeten, maar nu ik mijn foto’s weer zie denk ik er weer aan! Hij voelt ook lekker op de lippen aan en hij is niet al te plakkerig, dat vind ik wel belangrijk. Ik hou er totaal niet van een lipgloss heel erg plakt en je haren er steeds in blijven hangen..

En de prijs? Voor de prijs hoef je hem niet te laten liggen, hij ligt nu in de sale voor nog maar €2,50.

Ik denk zelf dat er nog wel een paar zullen volgen. Hij is niet al te duur, maar toch denk ik wel dat ik zou wachten totdat er een actie is.

Hebben jullie nog een aanrader qua kleur?

Liefs Shannon

12 gedachtes over “REVIEW: CATRICE MADE TO STAY SMOOTHING LIP POLISH 040 LET’S RED LOUD!

  1. wat een mooie tint, wel herkenbaar dat lijstje met producten ( zonder Kleuren ) die je graag eens wilt proberen. Ik heb ook zo een lijstje, maar ik moet bekennen het word alleen maar langer en langer, nooit korter. de kleur is heel erg mooi en staat je ook heel erg goed!

Geef een reactie

