REVIEW: SLEEK I – DEVINE CANDY

Sleek is een merk waar ik lang iets van wilde hebben. Het liefst een oogschaduw palet, maar zo wil ik ook nog een blush. Toen Cynthia haar shop sloot, gaf ze boxen weg, en die had ik gekocht. Hier zaten mijn eerste Sleek oogschaduw palet in! Het Candy palet!

20150131_173442

Het palet zat in een doosje, het doosje heeft al een vrolijk uiterlijk. Er staat ook duidelijk op om welk palet het gaat.

20150131_173505

Op de achterkant van het doosje zie je de ingrediënten staan.

20150131_173546

En zo ziet het palet eruit, Het is een mat palet met het merk glanzend. Onderin  staat weer de naam van het palet.

20150131_173638

Dit is wat je ziet al je het palet open maakt. Een grote spiegel, een dubbel zijdig spons applicator, de kleuren en over de kleuren de namen op een plasic blaadje

20150131_173653

De kleuren

20150131_173857

20150131_174538

De swatches zien er al meteen er goed eruit! Goede pigmentatie en ze vallen allemaal op. Er is geen kleur die totaal niet opvalt. Het is wel echt een kleurrijk palet, dus je moet ervan houden! Ik zou het niet snel dragen maar wie weet in de zomer weer wel!

Het palet kost rond de 10 euro, en is te koop op diverse webshops!

12 gedachtes over “REVIEW: SLEEK I – DEVINE CANDY

  1. het ziet er heel erg mooi, uit, dit soort kleuren spreken mij wel erg aan, maar zeijn inderdaad veel geschikter voor zomerse ooglooks….mooi palette hoor….
    xx

Geef een reactie

