REVIEW: CATRICE ABSOLUTE EYE COLOUR 100 F’ROZEN YOGHURT

De sale van Catrice is nog steeds bezig, of ze staan nog in het schap of ze liggen in de opruimbakken met een extra stickertje erop. Ik wilde al een tijd een paletje hebben van Catrice en dan specifiek het F’rozen Yoghurt palet. En hoe leuk is het als je hem in de sale kan scoren?! Ik was blij dat ik hem nog zag, maar een tester lag er niet. Ik wilde dit palet persé voor de donkerste kleur. Maar hoe zijn de rest van de kleuren?

2015-01-31 11.31.04

Dit palet heeft een doorzichtige verpakking, er staat Catice op en je ziet de kleurtjes er meteen doorheen, zoals jullie dat weten vind ik dat heel fijn!

2015-01-31 11.31.46

Op de achterkant staat nog wat informatie. Zo zie je dat elke pan een andere inhoud heeft, de kleine pans hebben 1,5 gram en de grote pans 2,5 gram.

2015-01-31 11.33.54

De kleuren, er zitten zowel lichte als donkere kleuren in. Zowel erg shimmer als medium shimmer.

2015-01-31 11.35.56

De swatches: er zitten 2 een soort highlighter kleuren in, een mooie kleur voor op je ooglid en een voor in je arcadeboog. Ik vind de eerste en vierde kleur zelf het mooist. De eerste kleur vind ik heel mooi, misschien wel mooier dan de vierde kleur.

Of ik dit palet zou aanraden? Ja ik denk het wel. Jammer dat de middelste kleuren heel erg op elkaar lijken. Maar de 2 buitenste kleuren zijn echt mooi!

 

 

9 gedachtes over “REVIEW: CATRICE ABSOLUTE EYE COLOUR 100 F’ROZEN YOGHURT

Geef een reactie

