REVIEW: ESSENCE HIDDEN STORIES HIGHLIGHTER 01 & 02

Essence limited edition.. ja daar kan je me altijd vinden. Dit keer zag de limited edition er koel met pastel kleutjes eruit. Een mooie collectie als je het me vraagt. Maar hoe zijn de producten? Meestal koop ik alleen lipsticks, oogschaduws, blushes en/of highlighters. Dit keer liep ik naar eeb sollicitatie gesprek, ik was wat tevroeg maar kon de Kruidvat niet ontlopen! Dit keer nam ik 2 cream highlighters mee !

image


Eigenlijk wilde ik twee reviews ervan maken, maar ik besloot er toch 1 van te maken. Sorry, op de bovenstaande foto zijn de highlighters dus al gebruikt. Ik was niet tevreden over de aparte foto’s maar goed,  het zijn twee lieve kleurtjes, roze en paars.

Ik had mijn eerste ervaring al opgedaan met cream blushes, maar nu dus highlighters.

De highlighters waren dicht gepakt met een klein plakkertje, gelukkig wordt het dus geen hele bende !

image

De swatches: links 01 en rechts 02. Dit ziet er best goed uit. Eigenlijk vind ik ze erg op elkaar lijken 01 is misschien wat witter en 02 wat meer paars/roze

En werkt ook lekker uit. Misschien vind ik dit nog wel wat worden cream highlighters, meestal als ik haast heb breng ik highlighter ook gewoon aan met mijn vingers, makkelijk en snel.

Op mijn wangen:

image

image

Het geeft een mooi subtiel glansje, natuurlijk kan je het opbouwen. Hoe heftig of subtiel je het dus wil. Ja deze cream highlighters vind ik fijner dan de cream blushes! Het geeft een mooi resultaat dat redelijk lang blijft zitten!

17 gedachtes over “REVIEW: ESSENCE HIDDEN STORIES HIGHLIGHTER 01 & 02

  1. Ze lijken inderdaad wel op elkaar, maar dat maakt ze natuurlijk niet minder mooi! Ik ben zelf nooit zo weg van creamy producten, maar voor zo’n prijsje is het natuurlijk wel leuk om weer een keer te proberen!

Geef een reactie

