Hiep hiep hoera! 1 jaar!

Hey beauty’s!

Vandaag bestaat mijn blog 1 jaar! Wauw, wat is dat snel gegaan zeg. Vandaag laat ik jullie een overzicht zien hoe mijn eerste jaar was gegaan!

Nou hoe begon het nou eigenlijk?

1 jaar geleden in de avond besloot ik de knoop door te hakken. Mijn blog komt en wel meteen! Dus mijn eerste artikel kwam online. Niet veel bijzonders, gewoon meer een ‘hoi, welkom op mijn blog’ artikel. Die heeft bijna iedereen wel toch?

Mijn tweede artikel was een ooglook, deze kwam op 1 maart online. Hier had ik vrijwel direct reacties op!

Ik kon mijn draai/uploaddagen niet echt vinden. Het ging naar 5 maart en toen 13 maart. Oh, op 13 maart kwam mijn lipstick stash online, ohohoh mijn stash is een stuk groter geworden kan ik jullie vertellen! Deze ben ik van plan om opnieuw op te nemen.

Toen gebeurde in april jammer genoeg iets met mijn vader. Hij kreeg een hart stilstand. Hier heb ik ook een artikel eerder over geschreven.

Verder ben ik een aantal keren genomineerd voor de Liebster award! Wat vond ik dat leuk!

Vanaf 8 juli begon ik bijna elke dag te bloggen zover het lukte. Dus sinds dien heb ik mijn blog weer opgepakt!

Maar nu een paar weken geleden heb ik toch maar besloten om 3 keer per week een artikel online te zetten en 1 video, en mocht meer lukken, dan komt dat ook!

Ook begon ik tussendoor filmpjes op te nemen, wat vond ik dit eng!

Eerlijk gezegd ben ik nog niet heel open over mijn blog. Veel weten eigenlijk niet van mijn bestaan af in mijn directe opgeving. Misschien, 10-15 mensen intotaal?

Op mijn blog is ook de bloggers battle online gekomen, wat was het leuk om de inzendingen van de meiden te zien!

Door mijn blog heb ik ook een aantal leuke meiden ontmoet, op onze eigen bloggersmeeting. En we hebben in een app bijna dagelijks contact met zo 13 andere bloggers!

En dan mijn cijfers:

Ik kan wel zeggen dat in augustus mijn blog het ‘populairst’ was, ik weet nou niet hoe het komt? Misschien door de zomervakantie?

Ik heb 7600+ vieuws op mijn blog gehad! Ik vind het wel een heel mooi cijfer!

Op Bloglovin heb ik 96 volgers!! WOW wat veel! Voor mijn doen dan hoor!! En ook op YouTube gaat het aardig goed met 85 volgers!

Ik ga nu mijn tweede jaar in, en ja ik ga gewoon verder! Er komt snel weer een winactie eraan, zoals jullie kunnen zien heb ik op beide kanalen al bijna 100 volgers!

Ook sta ik erover na te denken om een Facebook account aan te maken! Ik had een twitteraccount voor mijn blog, maar ik merk dat ik sowieso niet veel op twitter zit, en Facebook check ik elke dag wel!

Dank jullie wel voor mijn blog volgen het afgelopen jaar! En hopelijk blijven jullie mij nog lang volgen!

Vergeet dus niet om op mij te abonneren op YouTube! En mij al helemaal te volgen op Bloglovin!

Liefs Shannon<3

30 gedachtes over “Hiep hiep hoera! 1 jaar!

  1. Hi,
    Gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan! Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award. Op mijn blog vind je de vragenlijst die je kunt invullen.

    Liefs,

    Celine
    ww.livelovedream.nl

Geef een reactie

