Essence like an unforgettable kiss duo blush

Deze blushes uit de limited edition kennen jullie vast wel al, ik ben zo een persoon die meteen de nieuwe le koopt, maar of dat altijd verstandig is, is punt 2.

image

De verpakking ziet er sowieso er al heel leuk eruit! Dat was mijn eerste indruk.

image

De verpakking open krijg is al moeilijk. Bij mij dan. De kleuren vind ik er wel heel leuk eruit zien! En de vorm heel schattig natuurlijk.

Swatches: v.l.n.r lichte kleur, donkere kleur en gemengd

image

Swatch van 01. De kleuren vallen erg weg. Jammer, voor de hele bleeke huidjes misschien?

image

02 valt al een stuk meer op. Best wel een mooie kleur, maar alsnog niet super opvallend

image

Dit zijn 01 en 02, de gemengde kleuren. Maar dan wel 3 laagjes. Een stuk opvallender. Persoonlijk vond ik het zo weer iets minder. Het is wat fletser.

image

Dit is 01 op mijn wang. Een heel natuurlijk effect als je het mij vraagt. Ik dacht eerst dat dit een miskoop zou kunnen zijn. Maar opzich ben ik er nog wel redelijk tevreden mee. Stel je voor een natuurlijke look voor elke dag ?

image

02 heeft meer een glans in zich. Maar ook heel subtiel en een zachte kleur. Persoonlijk vind ik dit ook wel een mooie kleur!

Wil je liever in 1 veeg een duideijke blush? Dan zou ik deze niet aanraden, mocht je voor subtiel willen gaan voor bijvoorbeeld werk of school? Dan kan je misschien beter 02 nemen.

Ik ben zelf niet erg ontevreden over deze blushes, maar ook niet super tevreden.

Wat vinden jullie van deze blushes?

Liefs Shannon

6 gedachtes over “Essence like an unforgettable kiss duo blush

  1. Ze zien er super schattig uit,vond ik,dus op naar Kruidvat en ja hoor, Ik moest er toch aan zitten met mijn tengels en besloot ze toen niet te nemen…Omdat ze zo licht waren en dat vind ik zo lastig in te schatten onder de TL balken van de winkel…jammergenoeg zijn deze blushes niet echt iets voor mij, als ik het zo bekijk…

  2. Ze zien er zo leuk uit, maar het pigment is helaas niet zo goed nee 😦 Ik heb zelf 01 en zelfs met mijn bleke huidje is die niet te zien ;(

Geef een reactie

