REVIEW: PHILOSOPHY PUTITY MADE SIMPLE

Al een poosje geleden had ik mijn alleereerste winactie gewonnen. Op http://www.thinkpretty.nl. Al een lange tijd was ik specifiek benieuwd naar dit product. Purity made simple, ik hoor hier zoveel goeds over en heb nog geen ene negatieve reactie gelezen. Maar is dit nou echt een wondermiddeltje? Of toch overhyped? Lees verder voor mijn mening!

.

image


Purity made simple dus, laten we beginnen bij de verpakking. De verpakking is gewoon strak met zwarte lekkers erop. Niet veel poes pas. Standaard, maaf het heeft wel wat!

image

Op de achterkant staan de ingrediënten.

image

Nou ik had een heftige ooglook op, dus ik vond het een perfect idee om het uit te testen. Want hij is ook geschrikt voor je ogen namelijk!

image

Als je hem openmaakt die je allereerst een folietje, deze kan je er makkelijk vanaf trekken. Vervolgens zie je dit gat. Redelijk groot, ik had nog wel eens dat er meteen teveel van uit kwam.

image

Maar het resultaat, daar gaat het om. Hij haalt mijn make up er goed vanaf! Alleen merk ik wel dat waterproof toch wel wat moeilijker gaat. Ook moet je wel echt je ogen goed dicht houden. Anders begint het tr prikken. Op de rest van me gezicht voelt hij ook fijn aan! En opzich kan dit product redelijk lang wel mee. Het is maar net hoeveel je gebruikt en hoevaak per dag.

Dit is een mini uit een giftset, ach stiekem vind ik zo een flesje wel heel handig! Zeker om te testen of het wel iets voor je is. Want ja Philosophy is niet het goedkoopste merk.

Of ik dit opnieuw zou kopen? Ja, ik gok van wel! Een mooi product, alleen dan wel met korting koop ik hem! Dit flesje zou los €9,95 kosten, een grotere fles van 240 ml kost zo €18,95. Prima prijzen, maar omdat ik zo afwissel zou ik het dus met korting kopen! Eerlijk gezegd had ik het duurder verwacht zo een grote fles!

Liefs Shannon

5 gedachtes over “REVIEW: PHILOSOPHY PUTITY MADE SIMPLE

  1. Ik wist niet dat de prijs inderdaad wat duurder was! Maar zoals ik al heb gehoord zijn dit hele fijne producten, dus net als jij zou ik hem in de sale zeker aankopen 🙂

Geef een reactie

