Laptop kapot

Hey meiden,

Jammer genoeg is mijn laptop kapot gegaan, mijn foto’s en nog niet ingeplande video’s staan daarop. Dus daarom kan ik niet verder met mijn artikelen. Natuurlijk ga ik vanaf nu weer verder op mijn mobiel!

Straks ga ik naar Den Haag om eerst mijn praktijkovereenkomst te laten ondertekenen bij mijn stageplek. En daarna ga ik de stad in om hopelijk een nieuwe laptop te kopen!

Hopelijk kan ik dan weer verder typen op mijn laptop!

Liefs Shannon

8 gedachtes over “Laptop kapot

  1. Dat is behoorlijk balen,hopenlijk kan je snel weer uit de voeten op een andere laptop…komt echt wel weer goed, dat weet ik zeker….

Geef een reactie

