MAC Lightscapade

Al een poos wilde ik MAC Lightscapade hebben. Maar serieus altijd als ik langs MAC ging was hij uitverkocht. Tot gisteren! Ik liep in de MAC store in Den Haag, ik keek naar wat oogschaduws, blushes en lipsticks, totdat ik dacht; Lightscapade, waar zal die hier liggen? En daar zag ik hem hoor! Ik vroeg meteen of ze hem nog hadden. En ja ze hadden hem!

image

image

Sinds de nieuwe verpakkingen had ik niks meer gekocht dus mij viel dit doosje al meteen op. Ik vind hem heel mooi dat matte en glazende bij elkaar.

image

Op de achterkant van het doosje staan de ingrediënten.

image

Ook staat op het doosje de naam van het product.

image

En hier is hij dan hoor! Wel een van de bekendste hightlighters van MAC: Lighscapade!

image

Kijk dan hoe mooi het patroontje al is. Hier kan ik dus heel lang naartoe blijven kijken! Dit is al een groot pluspunt haha!

image

Op de achterkant staat weer de naam.

image

Swatchen maar! Dit is na 1 veeg. Natuurlijk breng je niet zo een veeg aan op je wangen.

image

Dus ook heb ik hem wat meer uitgeveegd. Een subtieler effect, maar als nog heel erg mooi aanwezig!

image

En nogsteeds vind ik een highlighter fotograferen heel moeilijk dus hier de beste foto haha!

Ik ben heel erg blij met deze highlighter! Ik was er al lang naar opzoek en heb hem eindelijk! Hij stond ook op mijn wishlist van 2015 en deze kan ik nu dus er vanaf strepen!

Wel zit de prijs minder mee, want hij kost namelijk €29,50. Maar daar en tegen kan je er heel lang ermee doen. Ik heb zelf ook MAC Soft and Gentle, en die heb ik al een jaar en daar is maar een heel klein beetje vanaf. En die gebruik ik echt wel vaak!

Ik heb deze dus in de MAC store gekocht in Den Haag ( dus niet in de Bijenkorf) mocht je hem willen ga er dan snel heen! Ze hebben daar ook nog producten uit de Cinderella en nog een andere collectie!

Wat vind jij van deze highlighter?

Liefs Shannon

9 gedachtes over “MAC Lightscapade

Geef een reactie

